Golden Arrow, czyli efektywność i innowacyjność największych kampanii marketingowych

Inne

8 maja mija termin zgłaszania prac do konkursu Golden Arrow 2019. W konkursie oceniane będą prace pod kątem ich efektywności oraz innowacyjności użytych narzędzi komunikacji marketingowej. W tegorocznej edycji konkursu pojawiły się trzy nowe kategorie: PERSONALIZACJA, SZTUCZNA INTELIGENCJA i GRYWALIZACJA.

Organizatorami konkursu Golden Arrow są: „Media & Marketing Polska” – ogólnopolski magazyn poświęcony mediom, reklamie i marketingowi, oraz Polskie Stowarzyszenie Marketingu (SMB) – organizacja non profit, która zrzesza firmy działające w obszarze marketingu bezpośredniego i interaktywnego, przestrzegające najwyższych zasad etycznych.

POLECAMY


Przełomowe rozwiązania

– W komunikacji marketingowej istnieje cały wachlarz form...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • ...i wiele więcej!

Przypisy