Dołącz do czytelników
Brak wyników

Inne

25 kwietnia 2019

Golden Arrow, czyli efektywność i innowacyjność największych kampanii marketingowych

274

8 maja mija termin zgłaszania prac do konkursu Golden Arrow 2019. W konkursie oceniane będą prace pod kątem ich efektywności oraz innowacyjności użytych narzędzi komunikacji marketingowej. W tegorocznej edycji konkursu pojawiły się trzy nowe kategorie: PERSONALIZACJA, SZTUCZNA INTELIGENCJA i GRYWALIZACJA.

Organizatorami konkursu Golden Arrow są: „Media & Marketing Polska” – ogólnopolski magazyn poświęcony mediom, reklamie i marketingowi, oraz Polskie Stowarzyszenie Marketingu (SMB) – organizacja non profit, która zrzesza firmy działające w obszarze marketingu bezpośredniego i interaktywnego, przestrzegające najwyższych zasad etycznych.

POLECAMY


Przełomowe rozwiązania

– W komunikacji marketingowej istnieje cały wachlarz form i narzędzi – od klasycznej wysyłki aż po działania z dziedziny martech. Które z tych narzędzi są najbardziej efektywne? Jak z nich korzystają marketerzy? Jakie są trendy w komunikacji marketingowej? Na wszystkie te pytania odpowiedzi przynosi konkurs marketingu Golden Arrow, w którym co roku (od 2006 r.) jury konkursowe zadaje pytania o efekt i innowacyjność w największych przeprowadzonych kampaniach – komentuje Tomasz Wygnański, redaktor naczelny magazynu „Media & Marketing Polska”.

– Głównym celem konkursu jest promowanie najlepszych praktyk w korzystaniu z narzędzi marketingowych i premiowanie przełomowych rozwiązań. Jury złożone z marketerów i przedstawicieli specjalistycznych agencji wybierze te projekty, które będą stanowić punkt odniesienia dla całej branży – dodaje Urszula Zarańska-Skarżyńska, dyrektor generalna Polskiego Stowarzyszenia Marketingu (SMB).


Dla kogo?                      

W konkursie mogą uczestniczyć agencje reklamowe full service, agencje marketingu zintegrowanego, BTL, eventowe, interaktywne, domy mediowe oraz wszystkie firmy (niezależnie od branży), które na zlecenie osób trzecich lub w celu promocji własnej zrealizowały pełną i spójną kampanię marketingową lub uczestniczyły w jej realizacji.


Kategorie

Jury ocenia prace w następujących kategoriach: Wysyłka bezpośrednia, Program lojalnościowy, Promocja sprzedaży, Experiential marketing, Shopper marketing, Program incentive travel, Digital marketing, Personalizacja, Sztuczna inteligencja, Grywalizacja, Direct response advertising, Kampania zintegrowana, CSR – działania CSR firm i marek, oraz Personalizacja, Sztuczna inteligencja i  Grywalizacja.

Ze względu na szerokie spektrum rozumienia działań marketingowych prace są oce...

Dalsza część jest dostępna dla użytkowników z wykupionym planem

Przypisy