Oferuj konsultacje i wsparcie eksperta
Niezależnie od tego, czy konsument chce dokonać zakupu nowego kremu, sukienki czy telewizora, potrzebuje dowiedzieć się nieco więcej o interesującym go produkcie – na co powinien zwrócić uwagę przy jego wyborze lub czego unikać. Informacje uwzględnione w opisie bądź specyfikacji technicznej nie zawsze są, niestety, wyczerpujące i odpowiadają na pytania oraz obawy odbiorców. Żeby zapobiec zniechęceniu klienta, warto zapewnić mu rozmowę z pracownikiem, który specjalizuje się w danej kategorii i skutecznie doradzi, co należy wybrać. Firmy coraz częściej sięgają po tego typu narzędzia i za pośrednictwem modułu na stronie e-sklepów można skonsultować swoje obawy z ekspertem.
Sephora poszła jeszcze o krok dalej – udostępniła dla swoich klientów nie tylko opcję live czatu, ale też rozmów wideo. Konsultanci Sephory dzielą się wiedzą z obszaru beauty w formie spersonalizowanych 40-minutowych warsztatów lub oferują indywidualne konsultacje, na których odpowiadają na pytania związane z daną marką. Co więcej, dwa razy w tygodniu można skorzystać z opcji zorganizowania grupowych spotkań online ze swoimi bliskimi i poznać m.in. techniki oraz triki makijażowe. Takie działanie gwarantuje zadowolenie z zakupów i zwiększenie świadomości odbiorców, co zdecydowanie przekłada się na ich lojalność przy kolejnych transakcjach online.
POLECAMY
Podobne rozwiązanie stosuje marka Fitanu, umożliwiając swoim klientom bezpieczne i wygodne zakup...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!