Dziś zakupy w sieci są bezpieczne, szybkie i finalnie przyjemne

Wywiad

Dziś inwestycje w reklamę na Allegro rosną trzy razy szybciej niż rynek reklamy internetowej. Dzięki temu, że odwiedza nas 20 mln klientów miesięcznie, możemy poznać ich preferencje i rekomendować produkty, których potrzebują – podkreśla Grzegorz Szaton, Director Group Delivery Operations w Allegro, w rozmowie z Januszem Mincewiczem.

Janusz Mincewicz: Czy e-sprzedaż to ten kierunek, w którym powinien zmierzać handel?
Grzegorz Szaton: Zdecydowanie! To bezpieczna i przede wszystkim komfortowa forma robienia zakupów. W dzisiejszym świecie liczą się również koszty, a to przecież tańszy sposób robienia zakupów nie tylko przez pryzmat kwoty, którą płacimy, ale również w kontekście zaoszczędzonego czasu, który możemy spożytkować na inne aktywności.

JM: Czy mamy już dobrą, profesjonalną reklamę w e-commerce?
GS: Najlepszą reklamą e-commerce jest fakt, że klienci korzystają z tego rozwiązania. Widzimy przecież na przestrzeni ostatnich lat duży wzrost zakupów internetowych. Ponadto trudno znaleźć dziś markę, która nie prowadzi sprzedaży online. Allegro stało się największym marketplacem pochodzenia europejskiego, bo klienci doceniają nie tylko bardzo szeroki wybór produktów, ale przede wszystkim wygodę i bardzo atrakcyjne ceny, które oferujemy. Widzimy to także na nowych rynkach, na których zaczęliśmy z sukcesem swoją działalność. Jak wspominałem, sprzedaż w internecie daje nieograniczony dostęp do produktów. Jednak, aby klient mógł skorzystać z naszej oferty, ważne są dwa czynniki. Po pierwsze – możliwość dostarczenia produktu, dlatego bardzo dbamy o to, by na Allegro klienci znaleźli najbardziej atrakcyjne metody dostaw do całej Unii Europejskiej. Drugim ważnym czynnikiem jest dotarcie do klienta, w czym oczywiście pomaga profesjonalna reklama. Obecnie inwestycje w reklamę na Allegro rosną trzy razy szybciej niż rynek reklamy i...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • ...i wiele więcej!

Przypisy