Te statystyki jasno pokazują, jak dużą grupę odbiorców na LinkedIn możemy pozyskać, działając aktywnie i co najważniejsze – strategicznie. Perspektywicznie na sprzedaż B2B na biznesowej platformie społecznościowej może wpływać to, że aż 22% użytkowników LinkedIn w Polsce to osoby decyzyjne.
Dotychczasowe dane obejmowały głównie statystyki kont personalnych użytkowników. A jak to wygląda z firmami? W styczniu 2021 r. na LinkedIn w Polsce istniało ok. 79 tys. kont firmowych. To stosunkowo niewiele, uwzględniając zarówno liczbę użytkowników, jak i raportowane przez GUS dane dotyczące podmiotów gospodarczych w Polsce. Z końcem września 2020 r. Główny Urząd Statystyczny oszacował liczbę podmiotów prowadzących działalność gospodarczą na ponad 4,1 mln, a aktywnych spółek handlowych na około 464 tys.
POLECAMY
Zbuduj relację z odbiorcami
LinkedIn, jak każda sieć społecznościowa, zrzesza ludzi. Właśnie do nich należy więc kierować przekaz komunikacyjny, zarówno działając promocyjnie z naszego konta osobistego, jak i firmowego. Problem powszechnej automatyzacji dotyka także LinkedIn, gdzie coraz częściej sprzedaż następuje mechanicznie, np. przez boty wysyłające użytkownikom niespersonalizowane wiadomości sprzedażowe. Takie działania zdecydowanie nie wpływają pozytywnie na odbiór treści przez potencjalnego klient...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!