Po co nam wiedza na temat tego, z czym utożsamiany jest brand? Często właściciele przedsiębiorstw, którzy podejmują strategiczne decyzje i rozwijają firmę, nie zdają sobie sprawy, że ich obecne produkty, usługi czy obsługa klienta może wprowadzać odbiorców w błąd. Dochodzi do sytuacji, w której nagle można zobaczyć taką podpowiedź w wynikach wyszukiwania:
POLECAMY
Taka analiza może doprowadzić do ciekawych wniosków i weryfikacji, dlaczego dana marka znalazła się w podpowiedziach w Google. Podpowiedzi te pokazują się tam z dwóch powodów:
często wpisywane frazy przez internautów, frazy wpisane przez użytkownika wcześniej.
Na powyższym przykładzie doskonale widać, jak wiele firm jest wyszukiwanych z frazą „oszukuje”. Nikt się tego nie spodziewa, a jednak takie rzeczy można łatwo znaleźć – co jest, niestety, smutną rzeczywistością.
Ruch brandowy w ruchu organicznym
Ruch organiczny pochodzi ze wszystkich bezpłatnych wyników wyszukiwania. Do bezpłat...