Boty w centrach obsługi – nieuchronna ekspansja?

E-COMMERCE

Polacy w większości nie lubią botów w centrach obsługi klienta, ale w porównaniu z resztą świata nasz stosunek do nich nie jest wcale taki zły. Wydaje się, że jesteśmy pogodzeni z ich dalszym rozwojem – takie są główne wnioski płynące z badania doświadczeń i opinii Polaków związanych z obsługą klienta wykorzystującą boty oparte na sztucznej inteligencji.

Prawie 2/3 Polaków deklaruje, że podczas kontaktu z działem obsługi klienta zetknęło się z opartym na sztucznej inteligencji chatbotem lub botem głosowym. Takiej formie obsługi częściej towarzyszą negatywne (42,6%), niż pozytywne (17,1%) emocje. Niemal 3/4 Polaków zadeklarowało także, że wolałaby zaczekać w kolejce na obsługę przez człowieka niż zostać natychmiast obsłużonym przez bota – wynika z trzeciej edycji badania...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • ...i wiele więcej!

Przypisy