Autentyczność czy brawura? Rola odwagi w budowaniu marki osobistej

Strefa szefa

Być sobą – łatwo powiedzieć, o wiele trudniej zrobić. Chęć wyrażania siebie, tego, kim jesteśmy, co myślimy i czujemy, leży u podstaw naszego szczęścia nie tylko w sferze prywatnej, ale również samorealizacji w kontekście biznesowym. Skoro autentyczność oraz spójność z wartościami są kluczowymi fundamentami personal brandingu, to i odwaga rozumiana jako życie w zgodzie ze sobą wydaje się nieodłączną składową naszych zawodowych działań.

Jak jednak odróżnić, kiedy mamy do czynienia z ciekawą osobą, a kiedy sztucznym tworem albo nadmuchaną bańką? Jak oddzielić przebojowość od lekkomyślności, która może się negatywnie odbić na naszym wizerunku?

POLECAMY

Zmiana w sposobie myślenia

Codziennie stwarzasz swoją rzeczywistość za pomocą myśli, które Ci towarzyszą, poprzez emocje, które te myśli wywołują, oraz działania, jakie w następstwie zarówno myśli, jak i emocji podejmujesz. Dlatego tak ważne jest pozytywne podejście – jeśli nie przychodzi Ci ono naturalnie lub funkcjonujesz w otoczeniu pełnym negatywnych przekonań, pamiętaj, że jest to coś, na co masz wpływ....

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • ...i wiele więcej!

Przypisy