Zmniejsz budżet na prezenty świąteczne, zwiększając efekt wow u partnerów/kontrahentów/pracowników

Temat numeru

Klienci mają już dość standardowych koszy prezentowych na święta. Zaskocz ich wyjątkowym prezentem i kreatywnymi doświadczeniami. Święta nadchodzą wielkimi krokami, dlatego w budżetach wielu firm pojawia się pozycja „prezenty świąteczne”. I tu pojawia się problem – co wręczyć i komu? Większość zestawów upominkowych to standardowo kawa, słodkości, a nierzadko torba firmowa, a w niej… smycz i pendrive. Dlaczego tak się dzieje? Jeśli spodziewasz się, co sam dostaniesz od swoich kontrahentów, to Ty zrób to lepiej. Nie popełniaj tego samego błędu co wszyscy i zapewnij obdarowanemu niezwykłe przeżycia.

Uratuj rok 2020 prezentami na święta, jakich jeszcze nie było

Wszystko wskazuje na to, że święta w 2020 r. nie będą należały do najprzyjemniejszych. Tradycyjne spotkania z rodziną i bliskimi mogą zmienić się w niemal zwyczajne dni – wolne od pracy, ale spędzone w samotności lub w gronie kilku osób. W normalnych okolicznościach sam mógłbyś zostać firmowym świętym mikołajem i odwiedzić klientów/kontrahentów ten raz w roku, żeby dać o sobie znać w pozytywnym znaczeniu, wzbudzić uśmiech, porozmawiać „o biznesie i życiu”. Takiemu spotkaniu towarzyszyłoby również wręczenie prezentów – dobrej whisky, drogiego wina czy innego upominku. Proponuję Ci już teraz nastawić się na coś innego.
Dzięki kilku wskazówkom i krokom możesz zorganizować świąteczne prezenty:

POLECAMY

  • taniej (to bardzo ważne w tym trudnym czasie, kiedy nasze budżety mocno się zachwiały).
  • skuteczniej (wpadając w pamięć obdarowanym na długie lata, dobrze się kojarząc, zapewniając obdarowanym to, czego potrzebują).

Uruchom kreatywność i zaskocz wszystkich, budując doświadczenia podczas odbioru prezentu. Prawdopodobnie w taki właśnie sposób (nie osobiście) będzie wyglądała sprzedaż przez długi czas – klienci i przedsiębiorcy, którym spodobała się działalność online, niechętnie wrócą do droższej promocji stacjonarnej. Zostań pionierem i zrób to dobrze!

Strategia na lubienie

Prezenty na święta są dawane z grzeczności, ale mało która firma ma na nie STRATEGIĘ. Tak, tak, jak w marketingu czy rozwoju firmy, tak i w dawaniu prezentów warto mieć strategię. Żebyśmy się dobrze zrozumieli – nie zachęcam do bezdusznej interesowności!...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • ...i wiele więcej!

Przypisy