POLECAMY
Nic dziwnego, że hasło „sztuczna inteligencja” stało się też głośne w branży marketingowej. Głównie chodzi tutaj o zastosowanie algorytmów wytrenowanych na danych historycznych do systemów rekomendacji w e-commerce, które pozwalają spersonalizować doświadczenie użytkownika i dopasować ofertę do jego profilu, aby zmaksymalizować prawdopodobieństwo kupna. Jednak to zastosowanie nie wyczerpuje możliwości tego typu rozwiązań.
Z równym powodzeniem można używać sztucznej inteligencji w obszarze sprzedaży bezpośredniej.
Przede wszystkim omnichannel
Jeszcze dziesięć lat temu w Polsce strona internetowa stanowiła prawie wyłącznie wizytówkę firmy w internecie. Główne wydatki marketingowe pochłaniał ATL (Above The Line), a więc media tradycyjne – reklama w telewizji, radio czy prasie. Mierzenie efektywności tradycyjnych kampanii reklamowych było właściwie niemożliwe, co pociągało za sobą ko...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!