W sprzedaży liczy się elastyczność

Temat numeru

Żyjemy w świecie, który nieustannie się zmienia. Technologia i szeroko rozumiane IT to obszary, które rozwijają się najszybciej. IT wspiera wszystkie gałęzie gospodarki i przemysł wszystkich sektorów. Zmieniająca się i stale rozwijająca technologia wystawia nas na pokuszenie.

Klienci pragną coraz to nowszych produktów i nowocześniejszych usług, które nie tylko zaspakajają ich potrzeby, ale również niejednokrotnie pozwalają na zmianę wizerunku, podniesienie statusu społecznego czy też dostanie się do niektórych kręgów kulturowych.

POLECAMY

Nowoczesne produkty i usługi nie osiągałyby wyników sprzedażowych, gdyby nie możliwość rozreklamowania ich w internecie, social mediach, telewizji oraz innych nośnikach ATL i BTL. Ale reklama i promocja to jedno, a sprzedaż to drugie.

Rola doradcy

Do niedawna jedynym kluczem do sukcesu był sprzedawca, który wcielał się w role doradcy, eksperta, czasem „przyjaciółki”, która doradzi od serca. Sprzedawca musiał umieć swoim doświadczeniem określić, z jakim typem klienta ma do czynienia, i zadecydować, jaka forma obsługi będzie dla niego najbardziej komfortowa, a czasami wręcz wymagana. W nowoczesnym świecie kluczem do sukcesu jest działanie w wielu kanałach sprzedażowych. Pandemia pokazała nam, jak ważne jest istni...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • ...i wiele więcej!

Przypisy