Klienci pragną coraz to nowszych produktów i nowocześniejszych usług, które nie tylko zaspakajają ich potrzeby, ale również niejednokrotnie pozwalają na zmianę wizerunku, podniesienie statusu społecznego czy też dostanie się do niektórych kręgów kulturowych.
POLECAMY
Nowoczesne produkty i usługi nie osiągałyby wyników sprzedażowych, gdyby nie możliwość rozreklamowania ich w internecie, social mediach, telewizji oraz innych nośnikach ATL i BTL. Ale reklama i promocja to jedno, a sprzedaż to drugie.
Rola doradcy
Do niedawna jedynym kluczem do sukcesu był sprzedawca, który wcielał się w role doradcy, eksperta, czasem „przyjaciółki”, która doradzi od serca. Sprzedawca musiał umieć swoim doświadczeniem określić, z jakim typem klienta ma do czynienia, i zadecydować, jaka forma obsługi będzie dla niego najbardziej komfortowa, a czasami wręcz wymagana. W nowoczesnym świecie kluczem do sukcesu jest działanie w wielu kanałach sprzedażowych. Pandemia pokazała nam, jak ważne jest istni...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!