Wiele przedsiębiorstw dostosowało się do warunków funkcjonowania w środowisku pandemicznym i z klasycznego modelu sprzedaży zaczęły ewaluować w kierunku kanałów zdalnych. Z początkiem drugiego kwartału 2020 r. zaobserwowaliśmy wzrost sprzedaży w internecie lub za pośrednictwem telefonu.
POLECAMY
Bezosobowy kontakt z klientem
Zakupy w internecie to złożony proces, który umożliwia klientowi szybkie porównanie produktów i ich cen. Firmy prześcigają się w technikach przyciągania uwagi klienta na swoją stronę www i pozostania na niej jak najdłużej w celu finalizacji zakupów. Jedni robią to skutecznie, a inni mniej – wszystko zależy od percepcji klienta i jego skłonności do wydania pieniędzy w danej chwili. Skuteczność kanałów sprzedaży bazujących na kontakcie z klientem online polega głównie na kuszeniu go rabatami. „Dorzuć do koszyka jeszcze jedną rzecz, a najtańszą otrzymasz gratis” lub „Od otrzymania rabatu dzieli Cię już tylko 20 zł”. Kto z nas tego nie zna?
Przedsiębiorstwa bazujące głównie na elektronicznych metodach docierania do klienta mogą wpaść w sidła bezosobowego kontaktu z nabywcą. Wielu korzystających z internetowych sklepów czuje się zagubionych lub przytłoczonych ilością asortymentu, którego nie potrafią dostosow...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!