W kontekście sprzedaży AI obiecuje poprawę efektywności, lepsze zrozumienie klientów i zwiększenie przychodów, a to dokładnie to, na co na co dzień pracują zespoły sprzedaży, prawda?
Na porządku dziennym są już chatboty, automatyczne systemy rekomendacji i analizy danych w czasie rzeczywistym. Jednak czy AI zawsze działa na naszą korzyść? Źle wdrożone rozwiązania mogą irytować klientów, psuć relacje i zaszkodzić reputacji marki.
Co ważne, nie tylko giganci korzystają ze sztucznej inteligencji. Z raportu AI Chamber (Izba AI) możemy wyczytać, że:
POLECAMY
- 9 na 10 małych i średnich przedsiębiorstw stosuje AI i uczenie maszynowe;
- prawie co czwarta firma robi to w znacznym stopniu;
- ponad 40% firm przewiduje pozytywne skutki finansowe wynikające z wdrożenia AI/ML, takie jak wzrost przychodów i redukcja kosztów;
- połowa firm, które korzystają z AI, dostrzega potencjał tej technologii w budowaniu przewagi konkurencyjnej.
Czym jest AI w kontekście sprzedaży?
Skoro AI ma możliwość generowania tekstów, obrazów, analizy danych, to z pewnością może być dobrym wsparciem w sprzedaży. Wykorzystanie algorytmów i narzędzi, które automatyzują procesy, personalizują oferty oraz wspierają podejmowanie decyzji biznesowych to pierwsze przykłady, które przychodzą tutaj na myśl...
Dzięki AI działy sprzedaży będą mogły działać szybciej, dokładniej i skuteczniej odpowiadać na potrzeby klientó...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!