Dołącz do czytelników
Brak wyników

Otwarty dostęp

29 maja 2020

Sprzedaż była i będzie, jak szybko wrócić na właściwe tory? Niezbędne będą właściwe narzędzia.

45

„W związku z zagrożeniem wirusem COVID 19 i ogłoszonym stanem pandemii niemal połowa pracowników (41%) obawia się zmniejszenia swojego wynagrodzenia, jeden na czterech pracowników obawia się zwolnienia, a 16% likwidacji firmy ▪ 1/3 pracowników nie ma żadnych obaw w związku z zaistniałą sytuacją ▪ ”Źródło Badanie Randstad Monitor Rynku Pracy 39

Pomimo trudnej, nieprzewidywalnej sytuacji jakiej skutki zaczynamy wszyscy coraz bardziej odczuwać, sprzedaż jest i będzie. Co zrobić aby jak najszybciej ponownie wrócić na właściwe tory?

Wśród wielu wyzwań jakie na co dzień stoją przed działami sprzedaży jest odpowiednie dopasowanie akcji sprzedażowych, programów motywacyjnych pozwalających na wspieranie realizacji celów biznesowych. Niezależnie czy posiadasz 10 czy 200 osobowy dział sprzedaży, wyzwanie jakie stoi przed Tobą -  jest tak samo ważne. Sprzedaż to działanie tu i teraz, szybka reakcja na wyniki i wdrażanie kolejnych usprawnień. Wielu z naszych klientów boryka się z trudnością aby w skuteczny sposób zakomunikować targety sprzedażowe a później ich realizację, kalendarz działań marketingowych i powiązane z nim konkursy sprzedażowe, wiedzę o nowych produktach oraz szereg raportów pokazujących szczegółowe dane. Najczęściej kończy się to wysyłaniem do pracownika olbrzymiej ilości komunikatów, których nadawcami są różne departamenty firmowe, a skuteczne wyszukanie interesujących treści, bywa kłopotliwe. Dlaczego? Bo nie wiadomo który komunikat jest ważny, a który ważniejszy. Czy można te wszystkie zagadnienia połączyć w jedno, a do tego zadbać o swojego pracownika pod kątem docenienia i wellbing-u? Tak, rozwiązaniem może być dedykowany program wsparcia sprzedaży, który pozwoli na określenie właściwego focusu naszych pracowników – jedno miejsce, które stanie się narzędziem pracy i wsparciem w realizacji wyznaczonych celów. Dobrze dobrane rozwiązanie grywalizacyjne i motywacyjne pozwalają na skupienie uwagi naszego pracownika na najważniejszych dla nas KPI.

Etapy naszej współpracy z klientami to m.in. przygotowanie pełnej strategii programu wsparcia sprzedaży , automatyzacja przesyłania danych – bez których żaden program nie może skutecz...

Dalsza część jest dostępna dla użytkowników z wykupionym planem

Przypisy