Dołącz do czytelników
Brak wyników

Skuteczna sprzedaż & wizerunek

3 czerwca 2020

NR 27 (Maj 2020)

Sprzedaż była i będzie. Jak szybko wrócić na właściwe tory? Niezbędne będą odpowiednie narzędzia

105

„W związku z zagrożeniem wirusem COVID 19 i ogłoszonym stanem pandemii niemal połowa pracowników (41%) obawia się zmniejszenia swojego wynagrodzenia, jeden na czterech pracowników obawia się zwolnienia, a 16% likwidacji firmy ▪ 1/3 pracowników nie ma żadnych obaw w związku z zaistniałą sytuacją ▪ ”Źródło Badanie Randstad Monitor Rynku Pracy 39

POLECAMY

Pomimo trudnej, nieprzewidywalnej sytuacji jakiej skutki zaczynamy wszyscy coraz bardziej odczuwać, sprzedaż jest i będzie. Co zrobić aby jak najszybciej ponownie wrócić na właściwe tory?

Wśród wielu wyzwań jakie na co dzień stoją przed działami sprzedaży jest odpowiednie dopasowanie akcji sprzedażowych, programów motywacyjnych pozwalających na wspieranie realizacji celów biznesowych. Niezależnie czy posiadasz 10 czy 200 osobowy dział sprzedaży, wyzwanie jakie stoi przed Tobą -  jest tak samo ważne. Sprzedaż to działanie tu i teraz, szybka reakcja na wyniki i wdrażanie kolejnych usprawnień. Wielu z naszych klientów boryka się z trudnością aby w skuteczny sposób zakomunikować targety sprzedażowe a później ich realizację, kalendarz działań marketingowych i powiązane z nim konkursy sprzedażowe, wiedzę o nowych produktach oraz szereg raportów pokazujących szczegółowe dane. Najczęściej kończy się to wysyłaniem do pracownika olbrzymiej ilości komunikatów, których nadawcami są różne departamenty firmowe, a skuteczne wyszukanie interesujących treści, bywa kłopotliwe. Dlaczego? Bo nie wiadomo który komunikat jest ważny, a który ważniejszy. Czy można te wszystkie zagadnienia połączyć w jedno, a do tego zadbać o swojego pracownika pod kątem docenienia i wellbing-u? Tak, rozwiązaniem może być dedykowany program wsparcia sprzedaży, który pozwoli na określenie właściwego focusu naszych pracowników – jedno miejsce, które stanie się narzędziem pracy i wsparciem w realizacji wyznaczonych celów. Dobrze dobrane rozwiązanie grywalizacyjne i motywacyjne pozwalają na skupienie uwagi naszego pracownika na najważniejszych dla nas KPI.

Etapy naszej współpracy z klientami to m.in. przygotowanie pełnej strategii programu wsparcia sprzedaży , automatyzacja przesyłania danych – bez których żaden program nie może skutecznie funkcjonować, ustalenie harmonogramu akcji sprzedażowych zgodnych z kalendarzem marketingowym, wykorzystanie właściwego modułu do zarządzania wiedzą i co bardzo ważne dostosowanie różnych motywatorów.

Inne czynniki motywacyjne będą brane pod uwagę przez grupę kasjerów w dużych sieciach a jeszcze inne przez  handlowców zajmujących się dy...

Artykuł jest dostępny w całości tylko dla zalogowanych użytkowników.

Jak uzyskać dostęp? Wystarczy, że założysz konto lub zalogujesz się.
Czeka na Ciebie pakiet inspirujących materiałow pokazowych.
Załóż konto Zaloguj się

Przypisy