Sprzedać siebie, czyli porozmawiajmy o tajnikach rekrutacji

Otwarty dostęp Zapytaj specjalistę

Pierwsze wrażenie jest najważniejsze – bez dwóch zdań. Ale zbudowanie swojego wizerunku nie kończy się wyłącznie na jednym spotkaniu. Nie bez powodu proces rekrutacyjny składa się z kilku etapów, zanim ostatecznie pracodawca zdecyduje się na zatrudnienie tego idealnego kandydata. W niniejszym artykule przedstawię niektóre tajniki rekrutacji, które podpowiedzą, jak „sprzedać” siebie podczas tego procesu.

Pierwszy krok: CV

To, że Twoje CV powinno się wyróżniać na tle innych, pewnie już wiesz. Ciekawa oprawa graficzna, przejrzysty układ treści i zdjęcie Twojej osoby to podstawowe kwestie, na które kandydaci zwracają największą uwagę przy „wyróżnianiu” swojego CV. Obecnie jednak poszukiwacze pracy podążają wydeptanymi ścieżkami, czyli korzystają z gotowych szablonów i treści, a co za tym idzie: z pozoru wyróżniające się CV giną gdzieś w tłumie.

POLECAMY

CIEKAWOSTKA
Czy wiedzieliście, że w niektórych krajach w CV nie umieszcza się
zdjęcia, np. w Kanadzie? Z poprawnością polityczną spotykamy się
niemal na każdym kroku. Brak możliwości identyfikacji wizualnej
kandydata zapobiega potencjalnej dyskryminacji ze względu na rasę,
wyznanie czy narodowość.


Jak zatem stworzyć CV, które pracodawca za

...

Ten artykuł jest dostępny tylko dla zarejestrowanych użytkowników.

Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się.

Przypisy