Presja na wynik, motywowanie do nadprzeciętnej wydajności, stawianie priorytetu na efektywności jest kluczowe w wielu obszarach działania przedsiębiorstwa. Kadra zarządzająca oczekuje od swoich zespołów nie tylko zaangażowania, ale również realnych wyników. Szczególnie mocno widoczne jest takie podejście w działach handlowych, na których bardzo często opiera się istnienie całych spółek.
Jednak dokładanie czynności do wykonania do zakresu obowiązków, ustawianie ważności na zbyt dużej liczbie zadań jest już z góry skazane na niepowodzenie. Nawet jeśli w krótkim okresie takie podejście przyniesie realne wyniki, to już w dłuższej perspektywie czeka tak zarządzającego menedżera sromotna klęska. Czasowe przyspieszenie przekłada się wówczas na stworzenie nowej normy, która szybko przekształca się w chroniczne przeciążenie. Nawet, jeśli menedżerowie widzą wejście na diabelskie koło, to nie potrafią już z niego zejść i i...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!