Pierwszym krokiem jest definicja działań pozwalających doprowadzić do wygenerowania leada marketingowego. Działanie marketingowe to jednak nie wszystko. W tym momencie z pomocą przychodzi konfiguracja systemu CRM. Od pierwszych działań lead capture powinniśmy pomyśleć o odpowiedniej segmentacji danych oraz kategoryzacji kampanii marketingowych.
POLECAMY
Ramka 1
Jakie korzyści niesie ze sobą segmentacja danych?
- Segmentacja pozwala na dokładne badanie rezultatów w celu lepszej optymalizacji kampanii dostosowanej do promowanego contentu.
- Przechodząc do działań sprzedażowych, to właśnie badanie rezultatów z poszczególnej kampanii stanowi realne wsparcie dla departamentów sprzedaży.
- Segmentacja pozwala na wysyłkę leadów do najlepiej nadającej do poszczególnego contentu osoby z działu sprzedażowego.
W momencie pozyskania leada oraz se...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!