Dlaczego więc, mimo tak dużej popularności, masowe kampanie nie przynoszą oczekiwanych rezultatów, a w zamian trafiają do nieodpowiednich osób, są ignorowane lub lądują w spamie? Licząc na szybkie efekty, firmy zapominają o innych czynnikach wpływających na wynik, takich jak chociażby reputacja domeny czy przypadkowe, niedopasowane kontakty. Kluczem okazuje się zmniejszenie skali oraz precyzyjne targetowanie odbiorców, czyli kierowanie wiadomości do osób, które faktycznie mogą być zainteresowane naszą ofertą.
POLECAMY
Dlaczego masowy cold mailing nie przynosi efektu?
Dzień dobry!
Czy mógłbym przedstawić rozwiązanie, które umożliwia monitoring każdego auta w czasie rzeczywistym, w tym jego pozycję, zużycie paliwa i przebieg?
Dodatkowo nasze narzędzie minimalizuje koszty utrzymania samochodów, skraca czas przejazdów, a także umożliwia tworzenie planu tras czy dostaw.
Z naszej wiedzy i doświadczenia korzysta już ponad 49 tys. klientów. Monitorujemy 809 tys. pojazdów na całym świecie, co jest naszą najlepszą wizytówką.
Bardzo proszę o maila zwrotnego...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!