Precyzja vs. ilość – jak skutecznie trafiać do odbiorców cold maili i zwiększyć sprzedaż?

Skuteczna sprzedaż

Cold mailing jest jednym z najczęściej wykorzystywanych narzędzi do generowania leadów w B2B. Brzmi prosto? Wystarczy wysłać ofertę do potencjalnych klientów, licząc na to, że z zainteresowaniem odpowiedzą na naszą wiadomość. Wiele firm nadal wybiera tę strategię i rozsyłając setki, a nawet tysiące (!) maili tygodniowo, wierzy w powodzenie swoich działań. Technologia bardzo ułatwia dzisiaj automatyzację takich kampanii, pozwalając na wysyłkę wielu wiadomości w bardzo krótkim czasie, a przy wspomnianym podejściu, ich koszt wydaje się stosunkowo niski.

Dlaczego więc, mimo tak dużej popularności, masowe kampanie nie przynoszą oczekiwanych rezultatów, a w zamian trafiają do nieodpowiednich osób, są ignorowane lub lądują w spamie? Licząc na szybkie efekty, firmy zapominają o innych czynnikach wpływających na wynik, takich jak chociażby reputacja domeny czy przypadkowe, niedopasowane kontakty. Kluczem okazuje się zmniejszenie skali oraz precyzyjne targetowanie odbiorców, czyli kierowanie wiadomości do osób, które faktycznie mogą być zainteresowane naszą ofertą.

POLECAMY

Dlaczego masowy cold mailing nie przynosi efektu?

Dzień dobry!
Czy mógłbym przedstawić rozwiązanie, które umożliwia monitoring każdego auta w czasie rzeczywistym, w tym jego pozycję, zużycie paliwa i przebieg?
Dodatkowo nasze narzędzie minimalizuje koszty utrzymania samochodów, skraca czas przejazdów, a także umożliwia tworzenie planu tras czy dostaw.
Z naszej wiedzy i doświadczenia korzysta już ponad 49 tys. klientów. Monitorujemy 809 tys. pojazdów na całym świecie, co jest naszą najlepszą wizytówką.
Bardzo proszę o maila zwrotnego
...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • ...i wiele więcej!

Przypisy