Całe życie ludzkie składa się ze stawianych sobie celów – tych większych i tych mniejszych. Jedne osiągamy, inne nie. Warto w takiej sytuacji zadać sobie pytania – Dlaczego zrealizowałem dane założenie? Co doprowadziło do ostatecznego sukcesu albo porażki? Przed podobnymi dylematami i rozważaniami szczególnie często stają osoby pracujące w sprzedaży. O ile w życiu prywatnym w przeważającej części sami określamy swoje cele oraz terminy ich realizacji, o tyle – pracując w dziale sprzedaży – uzależnieni jesteśmy od wyznaczonych i narzuconych targetów. Jednak i w tym przypadku stajemy przed podobnymi pytaniami w sytuacji ich osiągnięcia lub nie, ale zawsze z wynikami przed oczami.
POLECAMY
Realna perspektywa
Od czego więc faktycznie warto zaczynać planowanie, aby w przyjętej perspektywie czasowej okazało się wydajne? Na początku zawsze przyjrzyjmy się naszemu środowisku i ludziom, z którymi mamy kontakt, którzy nas otaczają, z którymi prowadzimy...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!