PLANY VS. REALIZACJA, CZYLI JAK NIE ZNOKAUTOWAĆ SAMEGO SIEBIE JUŻ NA STARCIE

Temat numeru

Większość osób stawia sobie cele do zrealizowania – czy to prywatne, czy zawodowe. Szczególnie na Nowy Rok, urodziny czy inne ważne dla siebie okazje. Schody zaczynają się jednak przy ich realizacji. Z podobnymi problemami mierzą się na co dzień zarówno całe zespoły sprzedażowe, jak i każdy handlowiec z osobna. Czy jednak problem rzeczywiście leży tylko w sposobie realizacji przyjętych planów?

Całe życie ludzkie składa się ze stawianych sobie celów – tych większych i tych mniejszych. Jedne osiągamy, inne nie. Warto w takiej sytuacji zadać sobie pytania – Dlaczego zrealizowałem dane założenie? Co doprowadziło do ostatecznego sukcesu albo porażki? Przed podobnymi dylematami i rozważaniami szczególnie często stają osoby pracujące w sprzedaży. O ile w życiu prywatnym w przeważającej części sami określamy swoje cele oraz terminy ich realizacji, o tyle – pracując w dziale sprzedaży – uzależnieni jesteśmy od wyznaczonych i narzuconych targetów. Jednak i w tym przypadku stajemy przed podobnymi pytaniami w sytuacji ich osiągnięcia lub nie, ale zawsze z wynikami przed oczami.

POLECAMY

Realna perspektywa

Od czego więc faktycznie warto zaczynać planowanie, aby w przyjętej perspektywie czasowej okazało się wydajne? Na początku zawsze przyjrzyjmy się naszemu środowisku i ludziom, z którymi mamy kontakt, którzy nas otaczają, z którymi prowadzimy...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • ...i wiele więcej!

Przypisy