Nowoczesne formy sprzedaży – jak przyciągnąć do siebie klientów?

Temat numeru

Patrząc na współczesny świat biznesu, mocno zdalny, często home office, otoczony webinarami oraz spotkaniami na Skypie, Teamsie itd., zastanawiamy się, co może być nowoczesną formą sprzedaży oraz w jaki sposób w dzisiejszych czasach przyciągnąć do siebie klienta.

Jak bardzo unowocześniła nam się obecnie sprzedaż? Co możemy nazwać nowoczesną formą sprzedaży? Czy mogą to być social media, kampanie marketingowe, sklepy internetowe, reklamy displayowe czy inne? A może są to skomplikowane algorytmy lub np. piksel trakujący?
Czy w czasach pandemii, a tym samym ograniczonego kontaktu z drugim człowiekiem, za nowoczesną formę sprzedaży moglibyśmy ponownie uznać bezpośredni kontakt z klientem?
Musimy wziąć pod uwagę różnorodność dziedzin. Mam przyjemność funkcjonować w branży medycznej, w której kontakt z klientem jest kluczowym aspektem wpływającym na naszą skuteczność sprzedażową.

POLECAMY

Customer experience ważny jak nigdy dotąd

W czasach ukrywania się za monitorami komputerów, komórek czy tabletów, niezwykle ważne dla sprzedających jest maksymalne ułatwienie zakupu produktu online, a także to, w jaki sposób cały czas mieć bezpośredni kontakt z klientem. Jak w takim razie przyciągnąć do siebie klienta? Spoglądając na jego podstawowe potrzeby, w maksymalny sposób ułatwiamy użytkownikom kontakt z marką. Niezwykle istotnym elementem każdego biznesu stał się obszar customer experience. Na przestrzeni ostatnich pandemicznych lat nasi klienci znacznie zmienili swoje podejście zakupowe. Wyraźnie widać, że cena cały czas jest dla nich ważna, ale coraz częściej szalenie i...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • ...i wiele więcej!

Przypisy