Nowe trendy w m-commerce

Case study

Jedną z najgorętszych tendencji w handlu detalicznym jest obecnie rozwój m-commerce. Obserwujemy dynamiczny wzrost popularności aplikacji mobilnych, technologii związanych z obsługą klienta i płatnościami. Na jakie zmiany w m-commerce powinien się przygotować w najbliższym czasie sektor retail?

Smartfony odpowiadają już za ponad 55% globalnego ruchu w sieci.

Trend ten dotyczy także zwyczajów zakupowych. Jak wynika z badań ARC Rynek i Opinia, zrealizowanych przy współpracy z Mokka Polska, już co drugi Polak do zakupów przez internet używa urządzeń mobilnych (51%), a aż 40% korzysta w tym celu z aplikacji w telefonie. Sektor retail powinien więc zwrócić szczególną uwagę na kilka zmian, które będą miały wpływ na handel w sieci w najbliższym czasie.

POLECAMY

Więcej zakupów przez aplikacje

Udział m-commerce w całkowitym handlu detalicznym ma osiągnąć 8,7% do 2026 r., jak wynika z analizy Insider Intelligence. Jednym z kluczowych czynników wzrostu tego rynku jest rozwój aplikacji mobilnych. Zakupy w aplikacjach stają się...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • ...i wiele więcej!

Przypisy