Magia codzienności

Temat numeru

Zarządzanie zespołem handlowym to dla menedżerów nieustające wyzwanie. Każdy chciałby, aby jego zespół realizował ambitnie cele w sposób ciągły i to z uśmiechem na twarzy. Firmy więc prześcigają się w konstruowaniu coraz doskonalszych systemów wynagradzania i premiowania. To niewątpliwie najsilniejszy motywator dla wszystkich pracowników, szczególnie w przypadku działów handlowych działa wzmacniająco na chęć wchodzenia przez pracowników na wyżyny swoich możliwości.

Ale to nie wystarczy, aby handlowcy osiągali ponadprzeciętne wyniki (swoją drogą, ten wątek bardzo często pojawia się w moich rozmowach z klientami). Obserwując działania wielu polskich i zagranicznych firm handlowych oraz bazując na swoim wieloletnim doświadczeniu w zarządzaniu sprzedaży, dokładam jeszcze kilka punktów, niezbędnych do osiągania ambitnych celów przez zespoły handlowe.

POLECAMY

Prawidłowe wyznaczanie celów

Aby system premiowy dla działu sprzedaży działał i spełniał swoją motywacyjną funkcję, musi być w dużej mierze uzależniony od wynikó...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • ...i wiele więcej!

Przypisy