Ale to nie wystarczy, aby handlowcy osiągali ponadprzeciętne wyniki (swoją drogą, ten wątek bardzo często pojawia się w moich rozmowach z klientami). Obserwując działania wielu polskich i zagranicznych firm handlowych oraz bazując na swoim wieloletnim doświadczeniu w zarządzaniu sprzedaży, dokładam jeszcze kilka punktów, niezbędnych do osiągania ambitnych celów przez zespoły handlowe.
POLECAMY
Prawidłowe wyznaczanie celów
Aby system premiowy dla działu sprzedaży działał i spełniał swoją motywacyjną funkcję, musi być w dużej mierze uzależniony od wynik...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!