Jak się okazuje, na doświadczenie zakupowe w e-commerce wpływ mają nie tylko tak oczywiste kwestie, jak szerokość asortymentu, dostępność produktów, czas dostawy czy polityka zwrotów. Konsumenci zaczynają postrzegać sklepy internetowe holistycznie, a nie bez znaczenia pozostają czynniki związane z troską o środowisko.
POLECAMY
Wzrost znaczenia zrównoważonego rozwoju w e-commerce
Zrównoważony rozwój to temat podlegający stałej dyskusji w różnych sektorach gospodarki. Jest to związane z rosnącymi oczekiwaniami społeczeństwa wobec bardziej zielonych sposobów pro...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!