Zrozumieć, dlaczego
Koncepcja „zacznij od dlaczego”, której autorem jest Simon Sinek, jest niezwykle pomocna i skuteczna nie tylko w budowaniu strategii marek, ale również w każdej innej dziedzinie ludzkiej działalności. W związku z tym badanie potrzeb klienta również zacznijmy od „dlaczego”. Ale nie „dlaczego” skierowanego do klienta, a skierowanego do… siebie. Aby móc skutecznie zbadać potrzeby klienta, musimy zrozumieć, po co to robimy, czego chcemy się dowiedzieć i co zamierzamy przez to osiągnąć. W tym przypadku celem nie jest wykonanie telefonu czy przeprowadzenie 30-minutowej rozmowy. Celem jest zrozumienie potrzeby klienta, aby zaproponować mu jak najlepiej dopasowaną ofertę. W wielu procesach sprzedażowych jednym z zadań do wykonania jest telefon do klienta l...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!