Reguła IMPACT w budowaniu marki osobistej sprzedawcy
Zacznijmy jednak od podstaw. Reguła IMPACT określa sześć kluczowych obszarów, o które musimy zadbać w kontakcie z klientem, aby zbudować pozytywny wpływ na niego we wzajemnych relacjach.
POLECAMY
Integrity – przestrzegaj zasad prawa
Sprzedawca powinien wzbudzać zaufanie zarówno pod kątem przekazywanej wiedzy produktowej, jak i zasad, które obowiązują w kontekście etyki prowadzenia biznesu. Osoby, które są na bakier z etyką, szybko wzbudzają wobec siebie podejrzliwość i konieczność weryfikowania składanych propozycji handlowych i obietnic z nimi związanych.
Manners – przestrzegaj zasad kultury osobistej
Kultura osobista i savoir-vivre to najlepszy sposób na wzbudzenie zaufania do siebie jako do osoby. Jeśli nawet nie pomoże, to na pewno nie zaszkodzi. Ważną zasadą jest np. to, że nie proponujemy przejścia na „ty” osobie dużo starszej wiekiem czy też na wyższym stanowisku. W takiej relacji nie wciskamy także wizytówek, cz...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!