Jak często zdarza Ci się, że po jakimś czasie od rozmowy Twój rozmówca mówi, że zrozumiał Cię zupełnie inaczej? Albo niespodziewanie urywa Ci się z nim kontakt? Nie mówiąc o transakcjach, które „miały się zamknąć”, a jednak nigdy do tego nie doszło...
Dla organizatorów konferencji takie sytuacje nie zdarzają się raz na edycję – jest ich o wiele więcej, często nawet stają się standardem, szczególnie jeśli mówimy o imprezach z wysokim progiem wejścia lub tych, które jeszcze nie są mocno rozpoznawalne na rynku. Z doświadczenia, które zebrałam przy organizacji Wolves Summit, See Bloggers i Konferencji dla Przedsiębiorców, wiem, że często wynika to z nieodpowiednich komunikatów, które pojawiają się na linii sprzedawca – klient. Szczególnie młodzi stażem sprzedawcy często popełniają podobne błędy, które prowadzą do niezrozumienia, wątpliwości i ostatecznie utraty potencjalnego klienta.
Oto sześć sposobów na to, jak temu zapobiec.
POLECAMY
1. Utrzymuj możliwie NAJPROSTSZE i NAJKRÓTSZE komunikaty
Jednym z wydarzeń, które organizuję, jest Wolves Summit, międzynarodowa konferencja dedykowana innowacji. Dla inwestorów i korporacji jednym z jej najważniejszych elementów jest obecność wyselekcjonowanych przez nas start-upów technologicznych z całego świata na różnym etapie rozwoju, z którymi mogą odbyć dobrz...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!