Jak tworzyć strukturę oferty handlowej

Temat numeru

Profesjonalne przygotowanie oferty handlowej pod kątem jej struktury, wyglądu i przejrzystości to wbrew pozorom zadanie niełatwe. Od dobrze skrojonej oferty bardzo często zależy to, czy zdobędzie ona uznanie w oczach klienta. Liczy się tutaj jakość, ilość, odpowiedniość i sposób prezentowania komunikatów sprzedażowych oraz firmy.

Dobra oferta podkreśla i buduje markę firmy

Oferta, z którą spotyka się klient, jest bardzo często pierwszą wizytówką firmy. Na jej podstawie odbiorca może kreować swoje nastawienie do firmy jako całości. Przygotowując ofertę, warto zatem zadbać o detale, tak pod względem graficznym, strukturalnym, jak i oczywiście merytorycznym. Warto zainwestować w graficzne przygotowanie layoutu oferty przez profesjonalnego grafika. Przeglądanie jej trochę przypomina reakcję na CV: dobrze przygotowana zwiększa chęć podjęcia współpracy, a zrobiona nieprofesjonalnie, osłabia wizerunek i zaufanie do firmy. 

POLECAMY

Wyróżniki dobrze przygotowanej oferty

Zadbaj o to, aby oferta zawierała jak najwięcej konkretów, a jak najmniej lania wody. Współcześnie klienci nie mają czasu na zagłębianie się w szczegóły, które nie są istotne. Nawet jeżeli działamy w branży, w której oferty nie są rozbudowane, należy zadbać o dobre doświadczenie klienta z obcowaniem z ofertą – generalnie im jest ona prostsza, bardziej pr...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • ...i wiele więcej!

Przypisy