Dobra oferta podkreśla i buduje markę firmy
Oferta, z którą spotyka się klient, jest bardzo często pierwszą wizytówką firmy. Na jej podstawie odbiorca może kreować swoje nastawienie do firmy jako całości. Przygotowując ofertę, warto zatem zadbać o detale, tak pod względem graficznym, strukturalnym, jak i oczywiście merytorycznym. Warto zainwestować w graficzne przygotowanie layoutu oferty przez profesjonalnego grafika. Przeglądanie jej trochę przypomina reakcję na CV: dobrze przygotowana zwiększa chęć podjęcia współpracy, a zrobiona nieprofesjonalnie, osłabia wizerunek i zaufanie do firmy.
POLECAMY
Wyróżniki dobrze przygotowanej oferty
Zadbaj o to, aby oferta zawierała jak najwięcej konkretów, a jak najmniej lania wody. Współcześnie klienci nie mają czasu na zagłębianie się w szczegóły, które nie są istotne. Nawet jeżeli działamy w branży, w której oferty nie są rozbudowane, należy zadbać o dobre doświadczenie klienta z obcowaniem z ofertą – generalnie im jest ona prostsza, bardziej pr...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!