Jak przygotować się do sezonu sprzedażowego, wykorzystując marketing internetowy?

Marketing

Działasz w sezonowej branży i zastanawiasz się, co zrobić, by zwiększyć sprzedaż? Zadbaj o wizerunek swojej firmy w internecie i wykorzystaj potencjał marketingu online. Ulepszenie swojej strony internetowej, śledzenie konkurencji, praca nad ofertą czy przygotowanie reklam – to tylko niektóre z działań, w które możesz zainwestować przed sezonem sprzedażowym. Sprawdź, jak je wykorzystać, by zwiększyć potencjał swojej firmy.

Sprawdź, w jakie działania inwestuje Twoja konkurencja, o czym pisze. Zobacz, jak przedstawia się sytuacja na rynku. Stwórz alerty Google, ale przeanalizuj również:

POLECAMY

  • ofertę konkurencji – dostępne produkty/usługi, ceny;
  • oferowane rabaty i promocje;
  • działania wizerunkowe – czy Twoi konkurenci budują wizerunek eksperta w branży, a jeśli tak, to w jaki sposób;
  • treści na blogu – jaki content tworzą konkurencyjne firmy – czy są to artykuły eksperckie, poradnikowe i edukacyjne, a może webinary i wideo? Z jakim odbiorem się spotykają;
  • działania w mediach społecznościowych – w jaki sposób Twoi konkurenci aktywizują swoich fanów w social mediach?

Porównaj działania konkurencji z własnymi. Analiza to podstawa przed sezonem, jeśli nie chcesz pozostać w tyle.

Zadbaj o optymalizację strony internetowej przed sezonem sprzedażowym

Sprawnie działająca strona internetowa może stanowić o Twoim być albo nie być w szczycie sezonu sprzedażowego. Dlatego przed jego rozpoczęciem powinieneś:

  • upewnić się, że Twój hosting jest w stanie obsłużyć duży ruch w jednym czasie,
  • przystosować stronę do zakupów na urządzeniach mobilnych,
  • poprawić szybkość działania i ładowania strony.
  • ...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • ...i wiele więcej!

Przypisy