Sprawdź, w jakie działania inwestuje Twoja konkurencja, o czym pisze. Zobacz, jak przedstawia się sytuacja na rynku. Stwórz alerty Google, ale przeanalizuj również:
POLECAMY
- ofertę konkurencji – dostępne produkty/usługi, ceny;
- oferowane rabaty i promocje;
- działania wizerunkowe – czy Twoi konkurenci budują wizerunek eksperta w branży, a jeśli tak, to w jaki sposób;
- treści na blogu – jaki content tworzą konkurencyjne firmy – czy są to artykuły eksperckie, poradnikowe i edukacyjne, a może webinary i wideo? Z jakim odbiorem się spotykają;
- działania w mediach społecznościowych – w jaki sposób Twoi konkurenci aktywizują swoich fanów w social mediach?
Porównaj działania konkurencji z własnymi. Analiza to podstawa przed sezonem, jeśli nie chcesz pozostać w tyle.
Zadbaj o optymalizację strony internetowej przed sezonem sprzedażowym
Sprawnie działająca strona internetowa może stanowić o Twoim być albo nie być w szczycie sezonu sprzedażowego. Dlatego przed jego rozpoczęciem powinieneś:
- upewnić się, że Twój hosting jest w stanie obsłużyć duży ruch w jednym czasie,
- przystosować stronę do zakupów na urządzeniach mobilnych,
- poprawić szybkość działania i ładowania strony....
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!