Jak atrakcyjna prezentacja produktu w e-commerce podniesie Twoją sprzedaż?

Marketing

Klienci w e-commerce stają się coraz bardziej świadomi i przy wyborze produktu zwracają uwagę na wiele pozacenowych czynników. Zanim jednak otworzą swoje serca i portfele, muszą dowiedzieć się o produkcie jak najwięcej. Niestety, wiele marek zaniedbuje kluczowy etap na ścieżce zakupowej – kartę produktu. Jeśli chcesz wiedzieć, jak wyróżnić się na tle konkurencji i zwiększyć konwersję sprzedaży w e-commerce, poświęć kilka minut na zapoznanie się z tematem rich contentu.

Czym jest rich content?

Jest to pojęcie, które w Polsce jeszcze nie doczekało się jednolitej definicji, ale w zasadzie można tłumaczyć je dosłownie. „Bogata treść”, bo o niej mowa, to przeciwieństwo nudnych opisów na kartach produktowych, ze zdjęciami wątpliwej jakości. Rich content ma za zadanie zaangażować klienta i zachęcić go do samodzielnego poznania produktu, aby mógł samodzielnie ocenić, w jakim stopniu spełnia on jego potrzeby. Patrząc od strony biznesowej, jest to narzędzie łączące trzy kluczowe perspektywy w procesie sprzedaży internetowej – klientów, producentów (marki) i sklepy (platformy online). Dobrze wykonany rich content wykorzystuje interaktywne moduły i atrakcyjną szatę graficzną, zgodną z zasadami UX designu oraz wiedzą z zakresu neuromarketingu.
Wyspecjalizowane w tworzeniu rich contentu firmy na zlecenie producenta przygotowują karty produktów z wykorzystaniem takich modułów, jak slidery, hotspoty, infografiki, tabele porównawcze, ikony, materiały wideo oraz doskonale prezentujące się fotografie z kontekstem użycia. Dzięki nim...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • ...i wiele więcej!

Przypisy