Czym jest rich content?
Jest to pojęcie, które w Polsce jeszcze nie doczekało się jednolitej definicji, ale w zasadzie można tłumaczyć je dosłownie. „Bogata treść”, bo o niej mowa, to przeciwieństwo nudnych opisów na kartach produktowych, ze zdjęciami wątpliwej jakości. Rich content ma za zadanie zaangażować klienta i zachęcić go do samodzielnego poznania produktu, aby mógł samodzielnie ocenić, w jakim stopniu spełnia on jego potrzeby. Patrząc od strony biznesowej, jest to narzędzie łączące trzy kluczowe perspektywy w procesie sprzedaży internetowej – klientów, producentów (marki) i sklepy (platformy online). Dobrze wykonany rich content wykorzystuje interaktywne moduły i atrakcyjną szatę graficzną, zgodną z zasadami UX designu oraz wiedzą z zakresu neuromarketingu.
Wyspecjalizowane w tworzeniu rich contentu firmy na zlecenie producenta przygotowują karty produktów z wykorzystaniem takich modułów, jak slidery, hotspoty, infografiki, tabele porównawcze, ikony, materiały wideo oraz doskonale prezentujące się fotografie z kontekstem użycia. Dzięki nim...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!