W związku z dostępnością informacji w internecie, rozwojem e-commerce, content marketingiem (wideo, artykuły, social media, podcasty) coraz łatwiej pozyskać dane na temat potrzebnych usług i produktów. Faza edukowania klienta na temat usług była niegdyś domeną prezentacji sprzedażowych, a teraz stała się domeną internetu. Oznacza to, że odbiorca jest bardziej świadomy tego, w jaki sposób podejmować decyzje, na co zwracać uwagę w trakcie zakupów, nawet tych mniejszych, a w szczególności tych poważnych.
POLECAMY
Model EKO sprzedaży
W odpowiedzi na potrzeby zmieniającego się rynku opracowałem model EKO sprzedaży, który jest odzwierciedleniem procesu podejmowania decyzji przez klientów. W skrócie proces podejmowania decyzji zakupowych wygląda tak, że najpierw pojawia się potrzeba, wyzwanie, problem, z którym klient mierzy się teraz lub będzie mierzył w przyszłości.
- Rekonesans. Na starcie powstają pierwsze hipotezy na temat tego, jak możn...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!