Dlaczego warto zastosować sztuczną inteligencję do obsługi klienta?
Co zyskasz, stosując rozwiązania z zakresu sztucznej inteligencji w obsłudze klienta i budowie customer experience? Kluczowe powody, dla których warto rozważyć wdrożenie AI w interakcjach z klientami, to:
POLECAMY
- możliwość lepszego poznania swoich klientów i ich potrzeb;
- zapewnienie klientom satysfakcjonującej obsługi niezależnie od godzin otwarcia firmy;
- możliwość podejmowania lepszych decyzji biznesowych, opartych na dużej ilości danych;
- wzrost wydajności i produktywności zespołu obsługi klienta;
- możliwość przewidywania zachowań i trendów na podstawie rozbudowanych danych;
- usprawnienie procesu zakupowego;
- większe zaangażowanie użytkowników w interakcję z marką;
- lepsza personalizacja doświadczeń.
TOP 7 sposobów wykorzystania AI w budowaniu doświadczeń klientów
W jaki sposób możesz wykorzystać moc sztucznej inteligencji w poprawie doświadczeń użytkowników i w obsłudze klienta w swojej firmie? Sprawdź TOP 7 sposobów.
Ilustracja 1
Chatbot firmy InPost dostępny w aplikacji Messenger – jak widać, oferuje on również możliwość skorzystania ze wsparcia konsultanta

1. Zapewnij całodobowe wsparcie
Użytkownicy w internecie...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!