7 sposobów wykorzystania AI w służbie customer experience

Temat numeru

Customer experience, czyli doświadczenie klienta, stało się kluczowym czynnikiem sukcesu w konkurencyjnym świecie biznesu. Klienci oczekują spersonalizowanych i satysfakcjonujących interakcji z markami, które przekładają się na lojalność i powtarzalność zakupów. Jak jednak osiągnąć te cele w dynamicznym środowisku sprzedaży? Odpowiedź kryje się w wykorzystaniu sztucznej inteligencji (AI). Technologia ta powoli wkracza we wszystkie dziedziny życia i drzemie w niej ogromny potencjał w zakresie transformacji sposobu, w jaki prowadzimy sprzedaż i budujemy relacje z klientami. Sprawdźmy, w jaki sposób można wzmocnić obsługę klienta za pomocą sztucznej inteligencji.

Dlaczego warto zastosować sztuczną inteligencję do obsługi klienta?

Co zyskasz, stosując rozwiązania z zakresu sztucznej inteligencji w obsłudze klienta i budowie customer experience? Kluczowe powody, dla których warto rozważyć wdrożenie AI w interakcjach z klientami, to:

POLECAMY

  • możliwość lepszego poznania swoich klientów i ich potrzeb;
  • zapewnienie klientom satysfakcjonującej obsługi niezależnie od godzin otwarcia firmy;
  • możliwość podejmowania lepszych decyzji biznesowych, opartych na dużej ilości danych;
  • wzrost wydajności i produktywności zespołu obsługi klienta;
  • możliwość przewidywania zachowań i trendów na podstawie rozbudowanych danych;
  • usprawnienie procesu zakupowego;
  • większe zaangażowanie użytkowników w interakcję z marką;
  • lepsza personalizacja doświadczeń.
     

TOP 7 sposobów wykorzystania AI w budowaniu doświadczeń klientów

W jaki sposób możesz wykorzystać moc sztucznej inteligencji w poprawie doświadczeń użytkowników i w obsłudze klienta w swojej firmie? Sprawdź TOP 7 sposobów.

Ilustracja 1
Chatbot firmy InPost dostępny w aplikacji Messenger – jak widać, oferuje on również możliwość skorzystania ze wsparcia konsultanta

Źródło: InPost

1. Zapewnij całodobowe wsparcie

Użytkownicy w internecie...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • ...i wiele więcej!

Przypisy