Naszą misją jest wspieranie wszystkich menedżerów sprzedaży i handlowców we wdrażaniu szeroko rozumianej strategii WIN-WIN. Nie promujemy efektywności sprzedażowej za wszelką cenę, promujemy mądrą i odpowiedzialną sprzedaż – sprzedaż bez przemocy. W taki sam sposób podchodzimy do zarządzania zespołami sprzedażowymi – wspieramy efektywne i partnerskie zarządzanie zespołami oraz wzmacnianie kompetencji menedżerów sprzedaży i handlowców. Promujemy sprzedaż związaną z dbałością o środowisko, planetę i społeczność lokalną.
Konferencja jest przeznaczona dla dyrektorów i menedżerów sprzedaży, osób nadzorujących sprzedaż oraz dla doświadczonych handlowców.
Jakie tematy pojawią się na XI edycji MORFOLOGII SPRZEDAŻY 25 maja 2022?
W porannym pakiecie prelekcji pojawią się tematy związane z zatrudnianiem i utrzymaniem zespołów sprzedażowych. Jacek Czarnowski poruszy temat Digital Headhuntingu, korzystanie z którego daje zwiększenie ilości kandydatów na stanowiska sprzedażowe nawet wtedy, gdy od aplikujących wymagana jest specjalistyczna wiedza. Następnie, Romeo Grzębowski z Extended Tools opowie jak uwolnić kompetencje sprzedażowe u członków zespołu i jak dobierać handlowców do specyficznych procesów sprzedaży. Natomiast Agnieszka Czarnecka z Hays Poland zrelacjonuje najnowsze trendy w wynagradzaniu handlowców na podstawie ostatniego raportu płacowego, przygotowanego przez swoją firmę.
Kolejny blok prelekcji zacznie Grzegorz Furtak z firmy pricingLAB tematem, który spędza sen z powiek większości handlowców i menedżerów sprzedaży: jak zakomunikować klientom podwyżkę cen i ich przy tym nie stracić. Temat niezwykle aktualny, ale cały czas trudny dla ludzi sprzedaży. Następnym prelegentem będzie Radek Drzewiecki, CEO Leanpassion, który opowie jak wykorzystać strategię LEAN w zarządzaniu zespołami sprzedażowymi. Ten blok wystąpień zakończy Anna Ralcewicz z ERGO Hestia, przedstawicielka pierwszej na polskim rynku ubezpieczeń firmy, która przystąpiła do Deklaracji Odpowiedzialnej Sprzedaży. Anna Ralcewicz powie dlaczego warto budować standardy odpowiedzialnej/etycznej sprzedaży na rynku, na którym się działa.
Po lunchu, jako pierwszy wystąpi Tomasz Targosz, który poruszy temat treningów „on the job”. To jeden z najefektywniejszych sposobów wzmacniania kompetencji handlowców, którego menedżerowie sprzedaży raczej nie lubią, a często nie wykonują go prawidłowo. Potem wystąpi Rafał Żak, znany trener, mówca oraz autor kilku doskonałych książek biznesowych i z dziedziny rozwoju osobistego. Rafał opowie o sposobach wpływania na decyzje klientów w trakcie procesów sprzedażowych oraz na dylematy etyczne z tym związane. Jacek Czarnowski powróci z krótkim wystąpieniem podsumowującym badania sprawności zespołów sprzedażowych wykonywane narzędziem SalesScanner oraz jakie są najczęstsze czynniki obniżające efektywność zespołów sprzedaży. Paweł Fortuna, jak sam o sobie mówi – „psycholog wędrowny”, jeden z najdynamiczniejszych polskich mówców, odpowie na pytanie jak radzić sobie z porażkami w sprzedaży i przekuwać je w sukcesy.
W tym roku 5% przychodów z konferencji przeznaczymy na wsparcie dla walczącej Ukrainy. To znaczy, że 5% z każdego zakupionego przez uczestników biletu będzie darem dla naszych sąsiadów bohatersko walczących o wolność.
Konferencja odbędzie się 25 maja 2022 w Gdańsku w Olivii Star przy al. Grunwaldzkiej 472C (34 piętro).
Organizator:
Cetus Consulting Jacek Czarnowski, 80-852 Gdańsk, ul. Dyrekcyjna 6; NIP: 5831801159
Kwestie merytoryczne i prowadzenie konferencji:
Jacek Czarnowski email: jacek.czarnowski@sandler.com tel.: 600 401 570
Organizacja i marketing:
Aneta Wieliczko email: aneta.wieliczko@sandler.com tel.: 692 131 682
Głównym Partnerem Merytorycznym wydarzenia jest Sandler Training - firma będąca światowym liderem w rozwiązaniach doradczych i szkoleniowych dla menedżerów sprzedaży i handlowców.
Po więcej informacji zapraszamy na: http://morfologiasprzedazy.pl/ lub https://www.facebook.com/MorfologiaSprzedazy