Jeszcze niedawno ten sam proces oznaczał 2–3 godziny żmudnej pracy. Znasz to? Musisz przeanalizować notatki i firmę klienta, opracować Wasze rozwiązania dopasowane do potrzeb, ubrać to w odpowiednie słowa i przerzucić na szablon graficzny. Ma-sa-kra!
Dziś wrzucam notatki (i transkrypcję) z rozmowy, a za kilka minut dostaję dokument gotowy na moje kosmetyczne poprawki. To jest właśnie ta niesprawiedliwa przewaga. Ale to dopiero początek!
POLECAMY
Uwaga na przeciążenia!
Skuteczność w sprzedaży to nie jest łatwe zadanie. Możesz pomyśleć o sobie jak o pilocie myśliwca. Potrzebujesz całego naziemnego zespołu, by wykonać misję, ale zbyt często jesteś zdany tylko na siebie.
W jednym momencie jesteś analitykiem, który robi research o firmie klienta. W drugim – oficerem wywiadu, który musi znać na wylot całą konkurencję. Za chwilę stajesz się copywriterem piszącym maile i oferty, a na koniec mechanikiem, który na bieżąco musi „łatać” dane w CRM-ie.
Próbujesz jednocześnie pilotować superszybką maszynę i w trakcie lotu pisać jej dokumentację.
I wiesz, co jest w tym wszystkim najgorsze? To nie jest nawet brak czasu. To ciągły drenaż energii mentalnej. Na tę najważniejszą rozmowę z klientem, od której wszystko zależy, wchodzisz ze „zmęczoną głową”. Trudno wtedy o pełne skupienie, prawdziwe słuchanie i budowanie zaufania.
A teraz wyobraź sobie, że masz cyfrowego kopilota, który zajmuje się researchem, analizą danych i przygotowywaniem draftów. A Ty? Ty wreszcie możesz robić to, za co naprawdę Ci płacą: w 100% skupić się na misji. Na człowieku.
Konte
...Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!