„To jest social selling” to pierwszy kompletny przewodnik po sposobach i narzędziach wykorzystywanych do wdrażania działań socialsellingowych w firmach nastawionych na klienta biznesowego. Z tej publikacji dowiesz się m.in.:
POLECAMY
- Czym jest (a czym nie jest) social selling?
- Jak krok po kroku wdrożyć social selling w firmie B2B?
- Jak angażować ekspertów i handlowców w działania social sellingowe?
- Jak przekonać do social sellingu nieprzekonanych?
- Jak skutecznie pozyskiwać klientów na LinkedInie?
- Jak budować markę osobistą z wykorzystaniem narzędzi socialsellingowych?
- Jak zmieniać kontakty z social sellingu w leady sprzedażowe?
- Jak mierzyć efektywność działań socialsellingowych?
- Jak zwiększyć skuteczność social sellingu?
Zastanawiasz się, czy social selling sprawdzi się w Twojej firmie? Dowiesz się, kiedy ta metoda działa. Rozczarowały Cię dotychczasowe efekty? Nauczysz się, jak skutecznie zmieniać kontakty z social sellingu w leady sprzedażowe.
Autor bazuje na rzeczywistych przykładach. Na końcu każdego rozdziału znajdziesz praktyczne pytania i ćwiczenia „od teorii do praktyki”. Pomogą Ci one utrwalić pozyskaną wiedzę i szybko wdrożyć przedstawiane wskazówki.
„To jest social selling” to pozycja obowiązkowa dla specjalistów oraz menedżerów marketingu i sprzedaży w firmach B2B, którzy chcą zwiększyć skuteczność działań.
Książkę zamówisz na: www.tojestsocialselling.pl
Patronem Medialnym publikacji jest Magazyn „Nowa Sprzedaż”.