PRACA W SPRZEDAŻY NIEJEDNO MA IMIĘ

Temat numeru

Account Manager, New Business Manager, Business Developer, specjalista do spraw sprzedaży usług, Sales Executive, Lead Master, przedstawiciel handlowy, Customer Success Advisor, Sales Team Leader – te wszystkie stanowiska i wiele innych równie kreatywnych, mimo zastosowania różnego nazewnictwa mają wspólny mianownik, jakim jest sprzedaż. Warto wiedzieć, że pod każdą z tych funkcji często kryje się coś więcej. Są to: relacje, analityka, rozwój i kreacja

Z każdym zawodem wiążą się pewne stereotypy, z którymi przychodzi nam się mierzyć codziennie. Te zbiorowe przekonania o słuszności jakiegoś stwierdzenia nie zawsze są nacechowane negatywnie. Często są jednak powielane, z czym z pewnością wielokrotnie sam się spotkałeś. Jeśli wykonujesz zawód księgowej – najpewniej wystawiasz faktury. Jeśli zaś jesteś accountem social media – siedzisz na Facebooku, a pracując w sprzedaży – pozyskujesz klientów. Niezwykle łatwo skracamy dziesiątki obowiązków do jednego zadania, które często zamiast umacniać znaczenie zajmowanego stanowiska – odbiera mu pewien prestiż. Co, gdyby nagle okazało się, że nasze zawody są całkiem inne niż przypisywane im formy?

POLECAMY

Sprzedaż to relacje

O istocie utrzymywania relacji w zawodzie handlowca pisać można godzinami. Dobry kontakt z klientem potrafi zdecydować o powodzeniu całej transakcji, a właściwie poprowadzona komunikacja i zrozumienie potrzeb – o skutecznym nawiązaniu długofalowych relacji biznes...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • ...i wiele więcej!

Przypisy