Noworoczne postanowienia: w 2020 r. Będę więcej dzwonić „na zimno” i umawiać spotkania

Temat numeru

Nowy Rok to czas snucia śmiałych planów sprzedażowych i odważnych deklaracji. I gdy prywatnie wszyscy „przechodzą na dietę”, „będą ćwiczyć” i „zdrowo się odżywiać”, to w sprzedaży wiele osób obiecuje sobie, że „teraz to już na serio się zmobilizuję i będę regularnie dzwonić «na zimno»”. Aby to bardzo praktyczne i przydatne postanowienie faktycznie zostało wdrożone, przydadzą się trzy warunki sukcesu w skutecznym dzwonieniu „na zimno”.

Noworoczne postanowienia sprzedażowe 

Niezależnie od tego, czy 2019 r. zakończyłeś „z tarczą”, czy „na tarczy”, Nowy Rok daje szansę, aby zacząć wszystko od początku! Nowe cele, nowa energia, nowy Ty!
Dlatego gdy prywatnie wiele osób kupuje karnety na siłownię z mocnym postanowieniem „będę ćwiczyć”, w sprzedaży wielu handlowców robi rachunek sumienia i postanawia: „W tym roku będą regularnie dzwonić «na zimno»”! Koniec szukania wymówek, koniec odkładania na potem, koniec czekania na „magiczne rozwiązania”. Nowe plany są oczywiście większe od zeszłorocznych, więc nie ma wyjścia, trzeba wreszcie się przełamać i zacząć dzwonić. Tylko jak wytrwać w postanowieniu robienia rzeczy, której tak wiele osób po prostu się boi?

POLECAMY

Dlaczego „zimne telefony” budzą tak wiele obaw, choć są kluczowe dla wyników?

Zanim przejdziemy do trzech warunków osiągania sukcesu w dzwonieniu „na zimno”, zacznijmy od ważnej kwestii: dlaczego boimy się dzwonić „na zimno”. Obserwuję wielu handlowców, doradców, towarzyszę konsultantom, sama też spędziłam lata „na słuchawce”, przesłuchałam też podczas mojej pracy trenerskiej ponad 2500 nagrań i widzę jeden główny powód tego stanu. Dzwonienie „na zimno” to nieprzyjemny test dla naszego charakteru. 
W bardzo krótkim czasie otrzymujesz wiele nieprzyjemnych informacji zwrotnych, które w skumulowanej wersji po prostu Cię bombardują!...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • ...i wiele więcej!

Przypisy