Noworoczne postanowienia sprzedażowe
Niezależnie od tego, czy 2019 r. zakończyłeś „z tarczą”, czy „na tarczy”, Nowy Rok daje szansę, aby zacząć wszystko od początku! Nowe cele, nowa energia, nowy Ty!
Dlatego gdy prywatnie wiele osób kupuje karnety na siłownię z mocnym postanowieniem „będę ćwiczyć”, w sprzedaży wielu handlowców robi rachunek sumienia i postanawia: „W tym roku będą regularnie dzwonić «na zimno»”! Koniec szukania wymówek, koniec odkładania na potem, koniec czekania na „magiczne rozwiązania”. Nowe plany są oczywiście większe od zeszłorocznych, więc nie ma wyjścia, trzeba wreszcie się przełamać i zacząć dzwonić. Tylko jak wytrwać w postanowieniu robienia rzeczy, której tak wiele osób po prostu się boi?
POLECAMY
Dlaczego „zimne telefony” budzą tak wiele obaw, choć są kluczowe dla wyników?
Zanim przejdziemy do trzech warunków osiągania sukcesu w dzwonieniu „na zimno”, zacznijmy od ważnej kwestii: dlaczego boimy się dzwonić „na zimno”. Obserwuję wielu handlowców, doradców, towarzyszę konsultantom, sama też spędziłam lata „na słuchawce”, przesłuchałam też podczas mojej pracy trenerskiej ponad 2500 nagrań i widzę jeden główny powód tego stanu. Dzwonienie „na zimno” to nieprzyjemny test dla naszego charakteru.
W bardzo krótkim czasie otrzymujesz wiele nieprzyjemnych informacji zwrotnych, które w skumulowanej wersji po prostu Cię bombardują!...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!