Dołącz do czytelników
Brak wyników

Otwarty dostęp

9 września 2021

Kto odpowiada za szkolenia działów sprzedaży w Twojej firmie? Poznaj agendę National Sales Congress – najbardziej merytorycznego kongresu sprzedaży bezpośredniej.

12

Wg raportu Sales Enablement PRO Analytics z 2021r. to managerowie sprzedaży (65% wskazań wśród ankietowanych) odpowiadają za edukację pracowników działu handlowego. Zatem głównym zadaniem działów wsparcia sprzedaży, HR i zarządów firm jest wspieranie managerów szkoleniami i narzędziami, aby posiadali najbardziej aktualną wiedzę i mogli skutecznie wprowadzać dobre praktyki w całym dziale.

Według uczestników grupy fokusowej niektórzy managerowie mogą mieć trudności z przyjęciem systematycznego programu coachingowego przez brak odpowiednich szkoleń.

POLECAMY

Program National Sales Congress został stworzony z myślą o tym, aby dostarczać kompleksową wiedzę managerom sprzedaży z zakresu budowania skutecznych strategii i zarządzania sprzedażą, dostarcza również wiedzy stricte sprzedażowej. Dodatkowym elementem wydarzenia jest moderowany networking biznesowy, który pozwoli na wymianę doświadczeń wśród 500 uczestników - specjalistów, managerów i dyrektorów sprzedaży, świadomych trendów i potrzeby nieustannego rozwoju.

Już 14 września 2021 roku we Wrocławskim Centrum Kongresowym odbędzie się kolejna edycja wydarzenia dedykowanego managerom i dyrektorom sprzedaży, a także właścicielom firm, którzy samodzielnie zarządzają procesami sprzedażowymi.

National Sales Congress – merytoryka przede wszystkim

National Sales Congress odpowiada na najważniejsze potrzeby branży. Filarami wydarzenia są dwie ścieżki przewodnie – sprzedaż i zarządzanie sprzedażą. Dzięki takiemu holistycznemu podejściu, uczestnicy mają nie tylko skompresowaną dawkę wiedzy, ale również inspiracji. Nie zabraknie również istotnej roli – motywacji do działania i psychologii sprzedaży. Prelekcję otwierającą poprowadzi Jacek Walkiewicz – jeden z najbardziej rozpoznawalnych polskich mówców. Wśród prelegentów obecni będą także: Krzysztof Sarnecki, zdradzając dlaczego domykanie sprzedaży nie istnieje w świecie wysokiej konkurencyjności, Martin Lewandowski, współwłaściciel federacji KSW – który opowie o budowaniu sukcesu sprzedaży dzięki marce i Wojciech Telenga - Head of Sales Transformation w Deloitte Digital, poruszając niezwykle istotny aspekt digitalizacji sprzedaży.

Poruszone zostaną również tematy prospectingu, zarządzania działem handlowym w dobie kryzysu, zarządzania procesem podejmowania decyzji po stronie klienta oraz wykorzystaniem algorytmów dla zwiększenia skuteczności sprzedaży.

Pełna agenda dostępna jest na stronie: https://nationalsales.pl/nsc-wroclaw/

National Sales Congress – jeden dzień, wiele możliwości

Podczas National Sales Congress na ponad 500 uczestników czekać będą nie tylko najbardziej merytoryczne wykłady w Polsce w dziedzinie sprzedaży. Wydarzenie to również strefa wystawiennicza i sesje networkingowe, które pozwolą rozszerzyć sieć kontaktów. Nad płynnym przebiegiem poznawania i pogłębiania relacji biznesowych będzie czuwał zespół profesjonalnych networkerów z Biznes Klub Polska.

National Sales Congress

Termin: 14 września 2021

Miejsce: Wrocławskie Centrum Kongresowe

Bilety dostępne są na stronie internetowej National Sales Congress: https://nationalsales.pl/kup-bilet-wroclaw/

Poświadczeniem jakości wydarzenia jest udział Partnera Merytorycznego – Koźmiński Executive Business School– lidera programów MBA w Polsce. Patronem Honorowym została Dolnośląska Izba Gospodarcza. Wśród Partnerów obecni są także: YELLOW, InStream Group oraz SayRent Group S.A.

Przypisy