Jak promować webinar?

Otwarty dostęp

Webinar umożliwia bardzo dobrą promocję Twojej osoby, marki oraz produktów. Jednocześnie jest świetnym narzędziem do budowania relacji z odbiorcami. Te i wiele innych zalet sprawiają, że coraz więcej firm i osób organizuje webinary – dlatego też trzeba wiedzieć, jak go wypromować, aby przyniósł dobre efekty. W tym artykule przedstawię Ci podstawowe (ale bardzo skuteczne) drogi promowania webinarów.

Jak działają webinary?

Webinar to internetowa prelekcja, wykład czy warsztat na żywo; można powiedzieć, że to takie seminarium, ale online (zresztą pełna nazwa webinaru to webinarium). Webinary od kilku lat są szalenie popularne. Powody tej popularności są dwa: odbiorcom takie spotkanie online daje możliwość zdobycia cennej wiedzy i spotkania się z ulubionym specjalistą, a dla prowadzących jest to doskonałe narzędzie marketingowe.
 

POLECAMY

Webinar stworzony w GetResponse z załączoną prezentacją.


Jak działają webinary? Pomagają w budowaniu wizerunku jako eksperta w Twojej branży, prezentacji i rozpromowaniu Twoich produktów lub biznesu, u...

Ten artykuł jest dostępny tylko dla zarejestrowanych użytkowników.

Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się.

Przypisy