Jak pracować z zespołem handlowym, aby realizował ambitne cele?

Temat numeru

Podstawą do osiągania ambitnych celów, w jakiejkolwiek organizacji, jest zbudowanie kultury zaangażowania opartej na śmiałym i elastycznym działaniu. Ta wyjątkowa forma może być podstawą wyróżnienia się firmy na rynku, a to pozwoli zdobyć tak cenną przewagę rynkową. W SIG wdrażamy taką właśnie kulturę i postępy mierzymy regularnie za pomocą badania zaangażowania. Światowe badania wyraźnie pokazują, że przedsiębiorstwa o wysokim zaangażowaniu pracowników osiągają regularnie najlepsze wyniki.

Fundament sukcesu stanowi odpowiednia strategia firmy, która komunikowana jest w sposób jasny, przekonujący, a jej charakter musi być stabilny w dłuższym okresie, najlepiej kilku lat. Z obranej strategii wynika ogólny model sprzedaży przedsiębiorstwa. W SIG działamy w modelu omnichannel – prowadzimy sprzedaż w wielu kanałach, zarówno tradycyjnym, jak i wykorzystując nowoczesną platformę e-commerce dedykowaną branży budowlanej. Nasza strategia sprzedaży zróżnicowana jest w zależności od konkretnych grup docelowych klientów. W centrum strategii całej organizacji jest odbiorca i jego potrzeby, które należy regularnie badać za pomocą narzędzi oceny lojalności klientów, czyli np. NPS (Net Promoter Scor...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • ...i wiele więcej!

Przypisy