Fundament sukcesu stanowi odpowiednia strategia firmy, która komunikowana jest w sposób jasny, przekonujący, a jej charakter musi być stabilny w dłuższym okresie, najlepiej kilku lat. Z obranej strategii wynika ogólny model sprzedaży przedsiębiorstwa. W SIG działamy w modelu omnichannel – prowadzimy sprzedaż w wielu kanałach, zarówno tradycyjnym, jak i wykorzystując nowoczesną platformę e-commerce dedykowaną branży budowlanej. Nasza strategia sprzedaży zróżnicowana jest w zależności od konkretnych grup docelowych klientów. W centrum strategii całej organizacji jest odbiorca i jego potrzeby, które należy regularnie badać za pomocą narzędzi oceny lojalności klientów, czyli np. NPS (Net Promoter Scor...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!