Na skuteczność działań ma jednak wpływ znacznie więcej czynników niż tylko giełda czy wpisy Elona Muska na platformie X. Jest ich wiele – poniżej znajdziesz konkretne recepty, jak im zaradzić.
POLECAMY
10 kroków do porażki w cold mailingu
- Brak DMARC-a.
- Za młoda domena (<180 dni).
- >100 e-maili/dzień.
- Jedna domena do wszystkiego.
- Nieanalizowanie zwrotek.
- Brak weryfikacji dostarczalności e-maili.
- Anonimowy e-mail.
- Rozbudowana, ciężka stopka.
- Brak weryfikacji domeny.
- Nierozgrzane skrzynki.
Przyjrzyjmy się teraz kluczowym krokom, aby Twoje e-maile faktycznie trafiały tam, gdzie powinny.
Pierwszy: Nie ustawiaj rekordu DMARC
Domain-based Message Authentication, Reporting and Conformance.
Brzmi groźnie, ale zamysł jest prosty: to zapis w ustawieniach domeny, który mówi innym serwerom:
- Jak rozpoznać, że e-mail naprawdę pochodzi od mojej firmy (czyli musi przejść testy SPF i DKIM – dwa wcześniejsze mechanizmy „podpisu”).
- Co zrobić, jeśli testu nie przejdzie – np. przenieść e-mail d...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!