Nagrody XII edycji konkursu Polish National Sales Awards rozdane. Po raz XII wybrano najbardziej etycznych i efektywnych w branży

Otwarty dostęp

29 stycznia podczas Finałowej Gali online XII edycji Konkursu Polish National Sales Awards nagrodzono liderów sprzedaży i obsługi klienta w Polsce. Wyłoniono laureatów i wyróżnionych w 19 kategoriach. Przyznano również nagrodę Supersprzedawcy oraz nagrodę specjalną prezesa PNSA. Konkurs od lat promuje dobre praktyki w sprzedaży i kształtuje standardy etyczne branży.

Polish National Sales Awards to wyjątkowe przedsięwzięcie, którego celem jest kształtowanie i promowanie najwyższych standardów etycznych w sprzedaży i obsłudze klienta. Dzięki unikalnej metodologii oraz wieloletniemu doświadczeniu ekspertów PNSA, organizacja od lat jest wyznacznikiem dobrych praktyk w branży. Komisja Sędziowska konkursu, w skład której wchodzą doświadczeni praktycy, w dwuetapowym procesie oceny wyłania laureatów, którzy wykazali się najlepszymi wynikami w sprzedaży, innowacyjnością i kreatywnością, umiejętnością pracy w zespole oraz etyką postępowania.

POLECAMY

- My wszyscy, w czasie, kiedy zaczęła się pandemia, znaleźliśmy się w położeniu, które wykroczyło poza nasze wyobrażenia. W najczarniejszych scenariuszach nie zakładaliśmy, że nagle, z dnia na dzień, znajdziemy się w sytuacji jednoczesnej zapaści popytu i podaży, załamania obiegu okrężnego pieniądza w gospodarce, co miało negatywny wpływ na sektor handlu i sprzedaży. Wcześniej takie realia widzieliśmy tylko na filmach science-fiction – powiedziała Elżbieta Pełka, prezes Polish National Sales Awards, w przemówieniu otwierającym galę. - Dziękuję całej Kapitule Sędziowskiej, członkom Komisji Sędziowskiej, wszystkim partnerom i patronom za duże zaangażowanie i wsparcie procesu. Podczas pracy nad XII edycją okazało się, że szczególnie w tak trudnym okresie rozwiązania jakie oferuje PNSA są potrzebne firmom. Mamy za sobą lekcję doświadczeń ekstremalnych, których zapewne nie zdobylibyśmy za żadne pieniądze. To dobra lekcja i pozwala patrzeć optymistycznie w przyszłość, ale też wyciągać wnioski – dodała prezes.

W tym roku w konkursie PNSA wyłoniono laureatów i wyróżnionych aż w 19 kategoriach.

Podczas gali została przyznana również nagroda specjalna – tytuł Supersprzedawcy. W tym roku uhonorowano nim Anetę Patyk, kandydatkę Kampanii Piwowarskiej. - Udział w konkursie Polish National Sales Awards to dla mnie bardzo duże wyróżnienie. Jest to najbardziej prestiżowe przedsięwzięcie sektora sprzedaży i obsługi klienta w Polsce, które promuje nowoczesne standardy profesjonalnej sprzedaży, przy zachowaniu wysokich norm etycznych w biznesie. Samo znalezienie się w gronie 3 osób zgłoszonych do nagrody przez mojego pracodawcę, Kompanię Piwowarską, było dla mnie pozytywnym zaskoczeniem i dało impuls do jak najlepszego przedstawienia rezultatów pracy mojego Zespołu. – komentuje laureatka. - Jestem bardzo zadowolona z podwójnej wygranej, zdobycia Laureata w kategorii Menedżer ds. Obsługi Klienta i tytułu Supersprzedawcy. Wygrana nie tylko pokazuje jak ważną rolę Zespoły Wsparcia Sprzedaży pełnią w realizowaniu celów Działu Sprzedaży, ale także potwierdza, ze Silna Tożsamość zespołu, a ten, którym mam przyjemność zarządzać, niewątpliwie taką ma, jest podstawą do budowania wysokich standardów etycznych, pozwalających realizować stawiane przed nim zadania na najwyższym poziomie – dodaje.

W tym roku, po raz czwarty w historii, została przyznana również nagroda specjalna Prezesa PNSA za życiowe osiągnięcia zawodowe – otrzymał ją Brian Tracy – kanadyjski pisarz, jeden z najlepszych zawodowych mówców na świecie.

Całą XII Finałową Galę PNSA, wraz z przemówieniami prelegentów, można zobaczyć pod linkiem: https://www.youtube.com/watch?v=1ZSkCB4QS50

Wyniki XII edycji Polish National Sales Awards:

1. Supersprzedawca

  • Laureatka: Aneta Patyk, Kompania Piwowarska S.A.
  • Wyróżnienie: Szymon Marchewa, Bank Millennium

2. Innowacje w Dziedzinie Sprzedaży

  • Laureatka: Marta Łuczkiewicz, Orange Polska
  • Wyróżnienie: Marcin Jacaszek, Provident Polska S.A.

3. Innowator technologiczny w Customer Experience/Sales

  • Nie przyznano tytułu laureata lub wyróżnienia

4. Social Media w Customer Experience/Sales

  • Wyróżnienie: Maciej Śnieżek, Allegro.pl

5. Zespół Obsługi Klienta

  • Laureat: Mateusz Walczak, Orange Polska
  • Wyróżnienie: Jan Tarachowicz, Kompania Piwowarska S.A.

6. Menedżer ds. Obsługi Klienta

  • Laureatka: Aneta Patyk, Kompania Piwowarska S.A.
  • Wyróżnienie: Norbert Wasiakowski, Orange Polska

7. Sprzedawca w punkcie sprzedaży

  • Laureatka: Agnieszka Mucha, Orange Polska
  • Wyróżnienie: Jacek Wojno, Orange Polska

8. Zespół Sprzedaży

  • Laureatka: Barbara Budzińska, Provident Polska S.A.
  • Wyróżnienie: Rafał Sieczkowski, Orange Polska
  • Wyróżnienie: Rafał Piekarski, Orange Polska

9. Menedżer Sprzedaży

  • Laureat: Paweł Kocurek, Orange Polska
  • Wyróżnienie: Kamil Radwan, Orange Polska
  • Wyróżnienie: Andrzej Wasielewski, Orange Polska

10. Dyrektor Sprzedaży

  • Laureat: Paweł Szupiluk, Orange Polska
  • Wyróżnienie: Grzegorz Kolano, Provident Polska S.A.
  • Wyróżnienie: Piotr Mendyk, Orange Polska

11. Przedstawiciel handlowy B2B

  • Wyróżnienie: Ewelina Krupka, Orange Polska
  • Wyróżnienie: Mateusz Krysztofik, PGNiG Obrót Detaliczny Obrót Detaliczny

12. Menedżer Sprzedaży B2B

  • Laureat: Krzysztof Zarzycki, PGNiG Obrót Detaliczny Obrót Detaliczny
  • Wyróżnienie: Łukasz Wielądek, PGNiG Obrót Detaliczny Obrót Detaliczny
  • Wyróżnienie: Sylwia Dobosz – Kowalska, Orange Polska

13. Telesprzedaż

  • Laureat: Karol Piątek, Orange Polska
  • Wyróżnienie: Malwina Majewska, Orange Polska
  • Wyróżnienie: Daniel Stafiej, Orange Polska

14. Key Account Manager

  • Laureat: Karol Górski, PGNiG Obrót Detaliczny Obrót Detaliczny

15. Agent Ubezpieczeniowy

  • Nie przyznano tytułu laureata lub wyróżnienia

16. Menedżer Zespołu Sprzedaży Ubezpieczeń

  • Laureat: Beata Tończyk-Juda, AVIVA

17. Dyrektor Sprzedaży Ubezpieczeń

  • Laureat: Joanna Steifer, PZU S.A./PZU Życie S.A.
  • Wyróżnienie: Dariusz Kwiręg, PZU S.A./PZU Życie S.A.
  • Wyróżnienie: Hubert Banasiak, AVIVA

18. Doradca Klienta w Banku

  • Laureat: Ewa Skotowska, BNP Paribas Bank Polska S.A.
  • Wyróżnienie: Marcin Korona, BNP Paribas Bank Polska S.A.

19. Menedżer Zespołu Sprzedaży w Banku

  • Laureat: Szymon Marchewa, Bank Millennium
  • Wyróżnienie: Dawid Zięba, BNP Paribas Bank Polska S.A.
  • Wyróżnienie: Agnieszka Chmielewska, BNP Paribas Bank Polska S.A.

20. Dyrektor Sprzedaży w Banku

  • Laureat: Joanna Piętka, BNP Paribas Bank Polska S.A.
  • Wyróżnienie: Izabela Ferra – Słowik, BNP Paribas Bank Polska S.A.
  • Wyróżnienie: Sebastian Błaszczyk, BNP Paribas Bank Polska S.A.

Źródło: PNSA

Przypisy