Polish National Sales Awards to wyjątkowe przedsięwzięcie, którego celem jest kształtowanie i promowanie najwyższych standardów etycznych w sprzedaży i obsłudze klienta. Dzięki unikalnej metodologii oraz wieloletniemu doświadczeniu ekspertów PNSA, organizacja od lat jest wyznacznikiem dobrych praktyk w branży. Komisja Sędziowska konkursu, w skład której wchodzą doświadczeni praktycy, w dwuetapowym procesie oceny wyłania laureatów, którzy wykazali się najlepszymi wynikami w sprzedaży, innowacyjnością i kreatywnością, umiejętnością pracy w zespole oraz etyką postępowania.
POLECAMY
- My wszyscy, w czasie, kiedy zaczęła się pandemia, znaleźliśmy się w położeniu, które wykroczyło poza nasze wyobrażenia. W najczarniejszych scenariuszach nie zakładaliśmy, że nagle, z dnia na dzień, znajdziemy się w sytuacji jednoczesnej zapaści popytu i podaży, załamania obiegu okrężnego pieniądza w gospodarce, co miało negatywny wpływ na sektor handlu i sprzedaży. Wcześniej takie realia widzieliśmy tylko na filmach science-fiction – powiedziała Elżbieta Pełka, prezes Polish National Sales Awards, w przemówieniu otwierającym galę. - Dziękuję całej Kapitule Sędziowskiej, członkom Komisji Sędziowskiej, wszystkim partnerom i patronom za duże zaangażowanie i wsparcie procesu. Podczas pracy nad XII edycją okazało się, że szczególnie w tak trudnym okresie rozwiązania jakie oferuje PNSA są potrzebne firmom. Mamy za sobą lekcję doświadczeń ekstremalnych, których zapewne nie zdobylibyśmy za żadne pieniądze. To dobra lekcja i pozwala patrzeć optymistycznie w przyszłość, ale też wyciągać wnioski – dodała prezes.
W tym roku w konkursie PNSA wyłoniono laureatów i wyróżnionych aż w 19 kategoriach.
Podczas gali została przyznana również nagroda specjalna – tytuł Supersprzedawcy. W tym roku uhonorowano nim Anetę Patyk, kandydatkę Kampanii Piwowarskiej. - Udział w konkursie Polish National Sales Awards to dla mnie bardzo duże wyróżnienie. Jest to najbardziej prestiżowe przedsięwzięcie sektora sprzedaży i obsługi klienta w Polsce, które promuje nowoczesne standardy profesjonalnej sprzedaży, przy zachowaniu wysokich norm etycznych w biznesie. Samo znalezienie się w gronie 3 osób zgłoszonych do nagrody przez mojego pracodawcę, Kompanię Piwowarską, było dla mnie pozytywnym zaskoczeniem i dało impuls do jak najlepszego przedstawienia rezultatów pracy mojego Zespołu. – komentuje laureatka. - Jestem bardzo zadowolona z podwójnej wygranej, zdobycia Laureata w kategorii Menedżer ds. Obsługi Klienta i tytułu Supersprzedawcy. Wygrana nie tylko pokazuje jak ważną rolę Zespoły Wsparcia Sprzedaży pełnią w realizowaniu celów Działu Sprzedaży, ale także potwierdza, ze Silna Tożsamość zespołu, a ten, którym mam przyjemność zarządzać, niewątpliwie taką ma, jest podstawą do budowania wysokich standardów etycznych, pozwalających realizować stawiane przed nim zadania na najwyższym poziomie – dodaje.
W tym roku, po raz czwarty w historii, została przyznana również nagroda specjalna Prezesa PNSA za życiowe osiągnięcia zawodowe – otrzymał ją Brian Tracy – kanadyjski pisarz, jeden z najlepszych zawodowych mówców na świecie.
Całą XII Finałową Galę PNSA, wraz z przemówieniami prelegentów, można zobaczyć pod linkiem: https://www.youtube.com/watch?v=1ZSkCB4QS50
Wyniki XII edycji Polish National Sales Awards:
1. Supersprzedawca
- Laureatka: Aneta Patyk, Kompania Piwowarska S.A.
- Wyróżnienie: Szymon Marchewa, Bank Millennium
2. Innowacje w Dziedzinie Sprzedaży
- Laureatka: Marta Łuczkiewicz, Orange Polska
- Wyróżnienie: Marcin Jacaszek, Provident Polska S.A.
3. Innowator technologiczny w Customer Experience/Sales
- Nie przyznano tytułu laureata lub wyróżnienia
4. Social Media w Customer Experience/Sales
- Wyróżnienie: Maciej Śnieżek, Allegro.pl
5. Zespół Obsługi Klienta
- Laureat: Mateusz Walczak, Orange Polska
- Wyróżnienie: Jan Tarachowicz, Kompania Piwowarska S.A.
6. Menedżer ds. Obsługi Klienta
- Laureatka: Aneta Patyk, Kompania Piwowarska S.A.
- Wyróżnienie: Norbert Wasiakowski, Orange Polska
7. Sprzedawca w punkcie sprzedaży
- Laureatka: Agnieszka Mucha, Orange Polska
- Wyróżnienie: Jacek Wojno, Orange Polska
8. Zespół Sprzedaży
- Laureatka: Barbara Budzińska, Provident Polska S.A.
- Wyróżnienie: Rafał Sieczkowski, Orange Polska
- Wyróżnienie: Rafał Piekarski, Orange Polska
9. Menedżer Sprzedaży
- Laureat: Paweł Kocurek, Orange Polska
- Wyróżnienie: Kamil Radwan, Orange Polska
- Wyróżnienie: Andrzej Wasielewski, Orange Polska
10. Dyrektor Sprzedaży
- Laureat: Paweł Szupiluk, Orange Polska
- Wyróżnienie: Grzegorz Kolano, Provident Polska S.A.
- Wyróżnienie: Piotr Mendyk, Orange Polska
11. Przedstawiciel handlowy B2B
- Wyróżnienie: Ewelina Krupka, Orange Polska
- Wyróżnienie: Mateusz Krysztofik, PGNiG Obrót Detaliczny Obrót Detaliczny
12. Menedżer Sprzedaży B2B
- Laureat: Krzysztof Zarzycki, PGNiG Obrót Detaliczny Obrót Detaliczny
- Wyróżnienie: Łukasz Wielądek, PGNiG Obrót Detaliczny Obrót Detaliczny
- Wyróżnienie: Sylwia Dobosz – Kowalska, Orange Polska
13. Telesprzedaż
- Laureat: Karol Piątek, Orange Polska
- Wyróżnienie: Malwina Majewska, Orange Polska
- Wyróżnienie: Daniel Stafiej, Orange Polska
14. Key Account Manager
- Laureat: Karol Górski, PGNiG Obrót Detaliczny Obrót Detaliczny
15. Agent Ubezpieczeniowy
- Nie przyznano tytułu laureata lub wyróżnienia
16. Menedżer Zespołu Sprzedaży Ubezpieczeń
- Laureat: Beata Tończyk-Juda, AVIVA
17. Dyrektor Sprzedaży Ubezpieczeń
- Laureat: Joanna Steifer, PZU S.A./PZU Życie S.A.
- Wyróżnienie: Dariusz Kwiręg, PZU S.A./PZU Życie S.A.
- Wyróżnienie: Hubert Banasiak, AVIVA
18. Doradca Klienta w Banku
- Laureat: Ewa Skotowska, BNP Paribas Bank Polska S.A.
- Wyróżnienie: Marcin Korona, BNP Paribas Bank Polska S.A.
19. Menedżer Zespołu Sprzedaży w Banku
- Laureat: Szymon Marchewa, Bank Millennium
- Wyróżnienie: Dawid Zięba, BNP Paribas Bank Polska S.A.
- Wyróżnienie: Agnieszka Chmielewska, BNP Paribas Bank Polska S.A.
20. Dyrektor Sprzedaży w Banku
- Laureat: Joanna Piętka, BNP Paribas Bank Polska S.A.
- Wyróżnienie: Izabela Ferra – Słowik, BNP Paribas Bank Polska S.A.
- Wyróżnienie: Sebastian Błaszczyk, BNP Paribas Bank Polska S.A.
Źródło: PNSA