Dołącz do czytelników
Brak wyników

Otwarty dostęp

6 lutego 2020

Gdzie bije serce nowoczesnej sprzedaży? Poznaj agendę National Sales Congress 2020.

210

 

Jeden dzień, jedno miejsce i wiele możliwości - a to wszystko już 2 kwietnia 2020 r. na PGE Narodowym w Warszawie. Wydarzenie National Sales Congres po raz czwarty stanie się miejscem spotkań praktyków sprzedaży i zarządzania, skupiając łącznie ponad 700 uczestników. Dewizą NSC jest wysoki poziom merytoryczny i ogromna dawka inspiracji. Całość dedykowana dyrektorom, managerom i specjalistom sprzedaży, świadomych konieczności ciągłego rozwoju oraz nastawionych na sukces zawodowy.

 

POLECAMY

Fundamentem NSC są przede wszystkim wysoce merytoryczne wystąpienia uznanych praktyków i doświadczonych specjalistów, w treściwych i skonkretyzowanych prelekcjach biznesowych. Całość zostanie uzupełniona dużym zastrzykiem motywacji od wybitnych mówców i mistrzów sportu. Kogo tym razem spotkacie na PGE Narodowym?

Kongres odbywa się w podziale na dwie ścieżki przewodnie (sprzedaż i zarządzanie) oraz części wspólne jak motywacja oraz debata NSC Best Practices. W bloku motywacji wystąpią: Jakub B. Bączek - złoty medalista Mistrzostw Świata jako trener mentalny kadry narodowej siatkarzy Stephana Antigi oraz Tomasz Michniewicz- lider wypraw i ekspedycji do dżungli i na pustynie, autor szkoleń z działania w stresie, a także uznany reportażysta.

Kongres sprzedażowy -  składający się z 7 tematów z zakresu budowania skutecznej argumentacji, social sellingu (LinkedIn), nowych technologii i trendów w sprzedaży.  Usłyszymy między innymi Nikolaya Kirova - wykładowcę na studiach MBA, doradcę w zakresie negocjacji, budowania relacji w biznesie i rozwoju, Krzysztofa Sarneckiego - przedsiębiorcę, konsultanta strategicznego i zawodowego negocjatora czy Barbarę Piasek – seryjnego przedsiębiorcę z 10 letnim doświadczeniem korporacyjnym.

Kolejną ścieżkę National Sales Congress stanowić będzie Kongres Managerów – program poświęcony zarządzaniu zespołami handlowymi, budowaniu efektywnych sił sprzedaży, trendów w zarządzaniu oraz KPI  w finansowej ocenie efektywności strategii sprzedażowych. W gronie prelegentów pojawią się doświadczeni praktycy, m. in. Andrzej Borczyk - obecnie Dyrektor HR w randze Członka Zarządu w Grupie Żywiec S.A., który od ponad 20 lat pracuje w kluczowych globalnych organizacjach na rynku Polskim i CEE, Adam Bernacki - międzynarodowy konsultant z zakresu zwiększania efektywności zakupowej i Radosław Żemło - posiadający 15 letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołami sprzedażowym, wieloletni Dyrektor Sprzedaży w Grupie Pracuj, właściciel Leadership Academy.

Uzupełnieniem wydarzenia będzie debata NSC Best Practices, wieńcząca program przeznaczony dla charyzmatyczn...

Artykuł jest dostępny w całości tylko dla zalogowanych użytkowników.

Jak uzyskać dostęp? Wystarczy, że założysz konto lub zalogujesz się.
Czeka na Ciebie pakiet inspirujących materiałow pokazowych.
Załóż konto Zaloguj się

Przypisy