To jest social selling
Cena: 59,90 zł
Chcesz skutecznie budować relacje i sprzedawać w sieci? To jest social selling to pierwszy tak kompletny przewodnik, który pokaże Ci, jak z głową pozyskiwać i utrzymywać klientów biznesowych za pośrednictwem social mediów. Sięgnij też po drugą książkę Łukasza Kosuniaka, autora bestsellera Abc marketingu B2B i odkryj, jak w pełni wykorzystać potencjał LinkedIn w marketingu i sprzedaży B2B.
Zastanawiasz się, czy social selling sprawdzi się w Twojej firmie? Dowiesz się, kiedy ta metoda działa. Rozczarowały Cię dotychczasowe efekty? Nauczysz się, jak skutecznie zmieniać kontakty z social sellingu w leady sprzedażowe.
Autor bazuje na rzeczywistych przykładach. Na końcu każdego rozdziału znajdziesz praktyczne pytania i ćwiczenia „od teorii do praktyki”. Pomogą Ci one utrwalić pozyskaną wiedzę i szybko wdrożyć przedstawiane wskazówki.
To jest social selling to pozycja obowiązkowa dla specjalistów oraz menedżerów marketingu i sprzedaży w firmach B2B, którzy chcą zwiększyć skuteczność działań.
Książkę zamówisz na www.tojestsocialselling.pl
POLECAMY
Co chce wiedzieć klient?
Jak tworzyć treści w inbound marketingu i sprzedaży odpowiadające na pytania odbiorców
Cena: 49,90 zł
Marcus Sheridan, ekspert w zakresie inbound marketingu, skupił się przede wszystkim na zrozumieniu konsumentów i pokazaniu, w jaki sposób tworzyć i dystrybuować odpowiednie treści, by wywierać wpływ na decyzje potencjalnych klientów. Wytypował pięć kategorii pytań (oraz pięć rodzajów treści, które na nie odpowiadają), zapewniających większy ruch, konwersje, leady i sprzedaż.
Dzięki lekturze jego książki dowiesz się m.in., jak: wykorzystać nowe technologie do prowadzenia konwersacji z klientami w czasie rzeczywistym, tworzyć efektywne treści na firmową stronę www, aby z powodzeniem przeprowadziły klienta przez całość lejka sprzedażowego oraz wykonać we własnym zakresie siedem różnych nagrań wideo, które realnie przełożą się na sprzedaż i liczbę finalizowanych transakcji.
...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!