Sprzedaż jest kluczowym procesem biznesowym, ale sprzedaż przyjmuje różne formy. Na przykład, rekrutacja pracowników z jednej strony polega na sprzedaży kandydatowi oferty pracy, a z drugiej na sprzedaży pracodawcy kompetencji kandydata. Innym działaniem, które nie jest bezpośrednio sprzedażą, ale ma charakter sprzedażowy, jest promocja własnej marki czy budowanie wizerunku w mediach społecznościowych. W obu tych przypadkach chodzi o sprzedaż konkretnego przekazu, wartości, korzyści.
Dział: AI w sprzedaży
W dynamicznie rozwijającym się świecie sztucznej inteligencji (AI) pojawienie się koncepcji maszynowej empatii rodzi fascynujące pytanie: czy maszyny mogą naprawdę zrozumieć ludzkie emocje? Jeśli tak, to w jaki sposób zjawisko to może wpłynąć na strategie zarządzania marką? W tym artykule zgłębimy zawiłe działanie technologii sztucznej inteligencji, badając jej potencjał rozumienia emocji klientów. Pokażemy też, w jaki sposób możemy wykorzystać AI do zarządzania brandingiem.