Dołącz do czytelników
Brak wyników

Materiał partnera

22 września 2021

NR 35 (Wrzesień 2021)

NAGRODY, KTÓRE DZIAŁAJĄ NAPRAWDĘ.
VOUCHERY NA PRZEŻYCIA W PROGRAMIE WSPARCIA SPRZEDAŻY. CASE STUDY UNILINK

0 33

Programy wsparcia sprzedaży to określone w czasie akcje o jasno sprecyzowanych zasadach, które mają motywować siły sprzedaży do osiągania założonych wyników handlowych. Opracowanie przejrzystych zasad to podstawa dobrego programu wsparcia sprzedaży. 

Niezwykle ważny jest też element motywacyjny, który zwykle stanowią atrakcyjne nagrody dla najlepszych handlowców. Jak wybrać nagrodę, która spełni oczekiwania osób w różnym wieku i pozytywnie zaskoczy pracowników mieszkających w różnych częściach Polski? Przed Państwem case study firmy Unilink, z którą mieliśmy przyjemność współpracować w zakresie wyboru nagród w autorskim programie wsparcia sprzedaży.

POLECAMY

Wyzwanie – nagroda w programie wsparcia sprzedaży

Unilink to największa w Polsce Multiagencja Ubezpieczeniowa. Oferuje najszerszy wybór polis w towarzystwach ubezpieczeniowych obecnych na polskim rynku – ubezpieczenia komunikacyjne, mieszkaniowe, firmowe, indywidualne i grupowe na życie, NNW. Współpracuje z ponad 14 000 agentów w całej Polsce. W ubiegłym roku poszukiwali najlepszej formy nagrody dla agentów ubezpieczeniowych, którzy szczególnie wyróżnią się osiągniętymi wynikami sprzedaży. Ze względu na pandemię dotychczasowe nagrody w postaci eventów czy wyjazdów zagranicznych nie sprawdziłyby się. Organizatorom projektu zależało na nagrodach z efektem WOW, które można zrealizować również przy pandemicznych obostrzeniach.

Lista nagród z efektem WOW –  badanie KatalogMarzen.pl
Źródło: KatalogMarzen.pl

Nagroda z efektem WOW, czyli jaka?

O odpowiedź na to pytanie najlepiej zapytać samych uczestników programów wsparcia sprzedaży. Przeprowadziliśmy badanie*, w którym handlowcy zostali zapytani o to, co sami wybraliby jako motywującą nagrodę w konkursie. Najczęściej wskazywali nagrodę pieniężną oraz czas z bliskimi (kolacja we dwoje, bilet do rodzinnego parku rozrywki, weekend za miastem) lub prezent pozwalający na rozwój – szkolenia, kursy. Wniosek jest prosty – najbardziej pożądaną nagrodą oprócz pieniędzy jest szansa na wartościowo spędzony czas po pracy. Nagrody rzeczowe otrzymały najniższe noty.

101 Marzeń z Generali – założenia wewnętrznego projektu

Firma Unilink postawiła na ogólnopolski konkurs „101 Marzeń z Generali”. Projekt obejmował sieć sprzedaży skupiającą tysiące agentów ubezpieczeniowych w przedziale wiekowym 40–50 lat, mieszkających w różnych zakątkach Polski. Wyniki sprzedażowe agentów były podsumowane na koniec projektu, a najlepsi mieli otrzymać szansę na spełnienie swojego marzenia. Spełnienie marzenia jako nagroda w konkursie sprzedażowym brzmi świetnie, prawda?

„101 marzeń z Generali”
Źródło: Grupa Unilink

Spełnienie marzeń w nagrodę. Rola Katalogu Marzeń

I nie tylko brzmi. Zaproponowaliśmy rozwiązanie, które nie narzuca obdarowanym konkretnej nagrody, a pozostawia możliwość wyboru. Na podstawie rankingu zostali wyłonieni najskuteczniejsi agenci, którzy otrzymali vouchery kwotowe do Katalogu Mar...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • ...i wiele więcej!
Sprawdź

Przypisy