NAGRODY, KTÓRE DZIAŁAJĄ NAPRAWDĘ.

VOUCHERY NA PRZEŻYCIA W PROGRAMIE WSPARCIA SPRZEDAŻY. CASE STUDY UNILINK

Materiał partnera

Programy wsparcia sprzedaży to określone w czasie akcje o jasno sprecyzowanych zasadach, które mają motywować siły sprzedaży do osiągania założonych wyników handlowych. Opracowanie przejrzystych zasad to podstawa dobrego programu wsparcia sprzedaży. 

Niezwykle ważny jest też element motywacyjny, który zwykle stanowią atrakcyjne nagrody dla najlepszych handlowców. Jak wybrać nagrodę, która spełni oczekiwania osób w różnym wieku i pozytywnie zaskoczy pracowników mieszkających w różnych częściach Polski? Przed Państwem case study firmy Unilink, z którą mieliśmy przyjemność współpracować w zakresie wyboru nagród w autorskim programie wsparcia sprzedaży.

POLECAMY

Wyzwanie – nagroda w programie wsparcia sprzedaży

Unilink to największa w Polsce Multiagencja Ubezpieczeniowa. Oferuje...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • ...i wiele więcej!

Przypisy