Strategia omnichannel – przyszłość nowoczesnej sprzedaży

Polecamy

Współczesny rynek daje społeczeństwu szeroki wachlarz udogodnień technologicznych, które stanowią istotny element życia codziennego. Coraz mocniejszy głos ma w Polsce pokolenie, dla którego zakupy online są czymś naturalnym. Trend ten dotyczy również rynku budowlanego, otwierającego się coraz mocniej na nowoczesne rozwiązania cyfrowe, które leżą u podstaw budowania strategii omnichannel. Niebagatelne znaczenie w tym procesie ma również bieżąca sytuacja epidemiologiczna, która spowodowała, że formy zdalnej sprzedaży okazały się nie tylko pomocne i mile widziane, ale co więcej – bardzo oczekiwane.

Pisząc o strategii omnichannel, należy przede wszystkim wyraźnie podkreślić, że z punktu widzenia klienta jest ona niezwykle wygodna. W dużym stopniu uogólniając, polega na zapewnieniu klientowi zarówno identycznych doświadczeń, warunków handlowych, jak i poziomu obsługi niezależnie od kanału, który wybierze do kontaktu z firmą na poszczególnych etapach ścieżki zakupowej. Lepiej obrazując tę sytuację, klient może rozpocząć proces zakupowy stacjonarnie, odwiedzając punkt sprzedaży, ustalić dodatkowe szczegóły zamówienia kontaktując się z infolinią, a finalizować zakup korzystając np. z dostępnej platformy e-commerce. Co bardzo...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • ...i wiele więcej!

Przypisy