Nie znam sprzedawcy, który nie chciałby dokonać w swoim życiu prywatnym i zawodowym znaczących zmian. I tak, zazwyczaj w styczniu każdego roku, wielu z nas staje w blokach startowych w gotowości do dokonywania przełomów. Służbowo: więcej telefonów, bardziej pogłębiona diagnoza potrzeb, częstsze follow-up’y u dawnych klientów, szukanie okazji do dosprzedaży. Prywatnie: pić więcej wody, zrzucić nadmiarowe 5 kg, rzucić fajki, chodzić regularnie na crossfit, spotykać się z dawno niewidzianymi znajomymi. Cele są oczywiście SMART. Siły starcza nam zwykle do końca pierwszego kwartału.
POLECAMY
Potem wracamy na dawne tory, do starych, utartych schematów. Siłownie już w lutym pustoszeją, kontakt z klientami jest taki bardziej ad hoc, a przerwy w pracy nadal spędzamy w palarni, bo to nas uspokaja.
Myślisz sobie, że znów coś poszło nie tak, i do głosu dochodzi wewnętrzny krytyk. Tymczasem dokonywanie zmian „na hurra” najczęściej się nie udaje. Podejście...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!