Polskie firmy wcale nie odstają od zachodnich spółek

Zapytaj specjalistę

O zarządzaniu wielką liczbą pracowników, zmianach w sposobach sprzedaży i prognozach na przyszłość opowiada Robert Karolak, dyrektor marketingu w Würth Polska.

 

POLECAMY

Pomówmy o liczbach. Jako firma są Państwo obecni na rynku już 28 lat, posiadacie ponad 30 sklepów stacjonarnych w naszym kraju i ponad 1800 na całym świecie. Robi wrażenie! Na jakiej sprzedaży skupiacie się jako Würth Polska?

Marka Würth jest obecna na polskim rynku od 1990 r., jednak pierwszy sklep Würth Polska został otwarty w 2006 r. – wcześniej sprzedaż była prowadzona wyłącznie przez przedstawicieli handlowych. Od tego momentu sukcesywnie rozwijamy swoją obecność na polskim rynku – 2018 r. zakończyliśmy z liczbą 31 sklepów rozmieszczonych na terenie całego naszego kraju. W każdym ze sklepów mamy dostępnych około 3 tys. artykułów dla różnych branż, m.in. stolarskiej, dla budownictwa, instalatorów, warsztatów samochodowych i meblarzy. Równolegle rozwijamy także e-commerce, gdzie do dyspozycji klientów oddajemy ponad 100 tys. produktów i rozwiązań. Chcemy być blisko naszych klientów, inspirować ich do działania, dostarczać najwyższą jakość, nie tylko jeśli chodzi o produkty, ale także usługi. W ten sposób nasi klienci mogą skupić się na rozwoju swojej działalności – bez względu na to, cz...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • ...i wiele więcej!

Przypisy