Zrozumienie potrzeb klienta jest motorem napędowym sprzedaży

Zapytaj specjalistę

O tym, jak prawidłowo docierać do klientów i na bieżąco dopasowywać się do ich potrzeb, rozmawiamy ze Sławomirem Łobodą, wiceprezesem zarządu LPP.

 

POLECAMY

LPP to polskie przedsiębiorstwo zajmujące się projektowaniem, produkcją i dystrybucją odzieży. Mają Państwo w swoich szeregach aż pięć popularnych marek: Reserved, House, Cropp, Mohito i Sinsay. Czy każdej z nich przyświecają takie same wartości w kontakcie z klientem? 

Misją LPP SA jest pomaganie klientom w wyrażaniu emocji i spełnianiu marzeń przez ich wygląd. Dzięki tak przekrojowemu portfolio marek możemy realizować tę misję wśród różnych grup konsumentów. Każda z naszych marek reprezentuje właściwy dla siebie styl oraz wartości, z którymi identyfikują się jej klienci. Pomimo różnic między nimi, łączy je charakter naszego przedsiębiorstwa. Chcemy, aby klienci dostrzegali, że jesteśmy polską, społecznie odpowiedzialną firmą rodzinną, która nieustannie się rozwija, wykorzystując nowe technologie i kreatywność. Te wartości mają duży wpływ na każdą z naszych marek. 

Jednak z pewnością sposób dotarcia do konsumentów różni się w zależności od brandu. 

Kluczowym czynnikiem determinującym komunikację każdej z naszych marek jest zróżnicowana grupa klientów. Zdecydowanie najszerszy zasięg ma nasza flagowa marka Reserved. Jednym z elementów strategii...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • ...i wiele więcej!

Przypisy