Jaki zestaw danych będzie wymagany do przeprowadzenia analizy wspierającej tworzenie strategii w nowym roku?
POLECAMY
- Wartość wygranych procesów sprzedażowych (Wygrane deale).
- Liczba wygranych procesów sprzedażowych (Deal amount).
- Źródła marketingowe, na których proces sprzedażowy został zamknięty i wygrany.
- Podział wartości wygranych deali na źródła marketingowe.
Od czego zacząć analizę?
Podczas przeprowadzania oceny, powinniśmy odpowiedzieć sobie na pytanie: jakie kanały marketingowe były rentowne w analizowanym okresie? Działania marketingowe należy rozpatrywać jako inwestycje, które powinny wygenerować oczekiwaną stopę zwrotu. Idąc powyższym tokiem rozumowania, warto uwzględn...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!